Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Woodbear

2021 model 3 hvit performance.

RubberDucky

2019 Mobilex Impala rullator

Woodbear

😂 vet jo aldri. Har bare 4 venner som har bestilt 😂
2021 model 3 hvit performance.

torie

Sitat fra: Bauf på onsdag 18. november 2020, klokken 20:09
Fikk mail i dag om leveringsdag den 9.12, litt småirritert for at jeg ikke fikk velge dag, eller i det minste klokkeslett som mange andre fikk valg om.
Bor 6timer unna trondheim,så håper de går med på at jeg får forandret leveringstidspunktet litt.
Men fikk utleveringssted Trondheim sør,Øvre Flatåsveg 4C. Ser jo ikke ut som det er en Tesla lokasjon på google maps. Er det utdatert på google maps?

Vi var innom Tesla i Trondheim da vi bestilte vår Model 3 for noen uker siden og fikk beskjed om at den leveres ut på Flatåsen, så det stemmer nok  :+1:

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Woodbear på torsdag 19. november 2020, klokken 17:08
😂 vet jo aldri. Har bare 4 venner som har bestilt 😂

Noen som vet hvor mange Model 3 som blir utlevert før nyttår?
Tesla Model Y                         2021-

Steffinho

Sitat fra: ToWalkOrDrive på torsdag 19. november 2020, klokken 22:02
Sitat fra: Woodbear på torsdag 19. november 2020, klokken 17:08
😂 vet jo aldri. Har bare 4 venner som har bestilt 😂

Noen som vet hvor mange Model 3 som blir utlevert før nyttår?
I Norge? Aner ikke. Men har lest at det ligger an til rundt 15 % økning på utlevering av Teslaer generelt dette kvartalet vs forrrige kvartal.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Havvo

Er det noen med Performance bestillinger som har fått beskjed om utleveringsdato?

Jor-El

Jeg snakket med hyggelig dame på delivery i går.
Fikk VIN på sms og info om båt, rcc Amsterdam. Den kommer til Zeebrugge 9 des, men hun anslo levering til begynnelsen av januar. Henter i Drammen.

Model 3P
Model 3 Performance
Ducati V4S

Bobbyhax

Sitat fra: Jor-El på fredag 20. november 2020, klokken 09:03
Jeg snakket med hyggelig dame på delivery i går.
Fikk VIN på sms og info om båt, rcc Amsterdam. Den kommer til Zeebrugge 9 des, men hun anslo levering til begynnelsen av januar. Henter i Drammen.

Model 3P

Når bestilte du?
M3P 2021 - VIN 830 - Bestilt 16.10.20 - Levering 21.12.20 @ Stavanger

Jor-El

Model 3 Performance
Ducati V4S

Woodbear

Jor el, er nok samme som meg da , kunne komme i slutten av desember. Mannen jeg pratet med først sa bilen min hadde vin og var i transit, og de jobba hardt for å rekke innen 31.
damen jeg pratet med noen dager etter sa et eller annet tvetydelig om at båten lå fortsatt til kai , men bil og vin nr var der. men hun spurte jeg ikke om å få vin fra eller hvilken båt
2021 model 3 hvit performance.

Jor-El

Sitat fra: Woodbear på fredag 20. november 2020, klokken 10:03
Jor el, er nok samme som meg da , kunne komme i slutten av desember. Mannen jeg pratet med først sa bilen min hadde vin og var i transit, og de jobba hardt for å rekke innen 31.
damen jeg pratet med noen dager etter sa et eller annet tvetydelig om at båten lå fortsatt til kai , men bil og vin nr var der. men hun spurte jeg ikke om å få vin fra eller hvilken båt

Har godt håp om å få den før nyttår ja. Er stand-by i romjula og nyttårsaften :-)
Model 3 Performance
Ducati V4S

Bobbyhax

Sitat fra: Woodbear på fredag 20. november 2020, klokken 10:03
Jor el, er nok samme som meg da , kunne komme i slutten av desember. Mannen jeg pratet med først sa bilen min hadde vin og var i transit, og de jobba hardt for å rekke innen 31.
damen jeg pratet med noen dager etter sa et eller annet tvetydelig om at båten lå fortsatt til kai , men bil og vin nr var der. men hun spurte jeg ikke om å få vin fra eller hvilken båt

Så egentlig ikkje vits å spør om VIN og hvor bilen er i verden, siden man får forskjellige svar etter hvem man spør.
M3P 2021 - VIN 830 - Bestilt 16.10.20 - Levering 21.12.20 @ Stavanger

Landro

Sitat fra: Jor-El på fredag 20. november 2020, klokken 09:03
Jeg snakket med hyggelig dame på delivery i går.
Fikk VIN på sms og info om båt, rcc Amsterdam. Den kommer til Zeebrugge 9 des, men hun anslo levering til begynnelsen av januar. Henter i Drammen.

Model 3P

Kan du poste de 3 første sifrene i VIN etter MF?

alagerqv

Jeg bestilte P 16.10, og sist jeg snakket med de for ett par-tre uker siden, så sa de at det neppe ble november, men  mest sannsynlig litt ut i desember. Visstnok pga forsinkelse pga en eller annen "lockdown". Fikk VIN 5YJ3E7EC8MF829979 oppgitt per mail.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA