Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Alexogo

Føler Performance har blitt helt nedprioritet, hører jo ikke om noen fra ANTWERP som har fått bekreftet leveringsdato eller leveringsdato i det hele tatt... kjenenr jeg blir irritert når det ble nevnt tidlig desember ved kjøp, så før jul, nå var det noen på telefonen som meldte høyst sannsynlig i romjulen uten noe konkret info og at de fortsatt nekter å gå ut med båt...
TM3P -21, Blå, bestilt 31.10.2020 (VIN 837x, RCC Amsterdam)

Haggish

Det kan jo være slik at første last er LR og andre er P. Det kan ha med produksjonslinja og gjøre. Bare en tanke🤓
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Zara

Sitat fra: thopau på onsdag 18. november 2020, klokken 20:20
Sitat fra: Zara på onsdag 18. november 2020, klokken 19:13
Sitat fra: Almis på onsdag 18. november 2020, klokken 19:10
Gaaaaaahhh hvor har de gjemt alle performance-bilene?!

Noen som vet? :p

...og de hvite LR-bilene :-D

Min hvite LR blir utlevert 26. November.
Bestilte 15. Oktober

Oi, du bestilte samme dag som meg... Har ikke fått bekreftet noe mer enn VIN.

Min Tesla-kontakt der jeg bestilte har hatt ferie noen uker da, tilbake på mandag. Kanskje det er der forsinkelsen (?) i informasjon ligger..?

"It's hope in hanging snore..." som Eggen sier

Almis

Sitat fra: Haggish på onsdag 18. november 2020, klokken 22:11
Det kan jo være slik at første last er LR og andre er P. Det kan ha med produksjonslinja og gjøre. Bare en tanke🤓

Må jo nesten være det. LR er jo den mest populære, så det er jo logisk at de shipper så mange som mulig i første omgang. Så får de av oss som har bestilt performance bare vente tålmodig...
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Svennix

Sitat fra: Zara på onsdag 18. november 2020, klokken 19:13
Sitat fra: Almis på onsdag 18. november 2020, klokken 19:10
Gaaaaaahhh hvor har de gjemt alle performance-bilene?!

Noen som vet? :p

...og de hvite LR-bilene :-D

Jeg bestilte LR, Hvit, Sort interiør, Hengerfeste, 19" og Vinterhjul den 16.10.20.
Fikk melding i går at jeg kan hente den i Drammen 26.11 :D

thopau

Sitat fra: Zara på onsdag 18. november 2020, klokken 22:22
Sitat fra: thopau på onsdag 18. november 2020, klokken 20:20
Sitat fra: Zara på onsdag 18. november 2020, klokken 19:13
Sitat fra: Almis på onsdag 18. november 2020, klokken 19:10
Gaaaaaahhh hvor har de gjemt alle performance-bilene?!

Noen som vet? :p

...og de hvite LR-bilene :-D

Min hvite LR blir utlevert 26. November.
Bestilte 15. Oktober

Oi, du bestilte samme dag som meg... Har ikke fått bekreftet noe mer enn VIN.

Min Tesla-kontakt der jeg bestilte har hatt ferie noen uker da, tilbake på mandag. Kanskje det er der forsinkelsen (?) i informasjon ligger..?

"It's hope in hanging snore..." som Eggen sier

Dette er min første Tesla og elbil for den saks skyld så jeg vet ikke helt hvordan det foregår hos Tesla, men kanskje det har noe med at jeg fullførte alle stegene etter bestilling når det gjelder lån osv samme dag som jeg la inn bestilling? Har også valgt Drammen som utleveringssted.
Uansett så vil alle få bilene sine til slutt og bli strålende fornøyd :D

Woodbear

Gjorde alt det og jeg. Lån er godkjent og klart.  Har innbytte ikke helt fullført( oppgjørs dokument )
Da jeg ikke har bestemt meg for om jeg skal ta det det tapet kontra selge selv.

Ringer og hører nå... dvs. sitter i tlf kø
2021 model 3 hvit performance.

Woodbear

Hadde ingeting å si for levering , finans,  innbytte og oppgjør må ikke tesla ha godkjent før en uke før levering. 

Men fikk nå vite hvor bilen er, og det ser ut som det blir 4. januar. Performance e blitt lastet på båt i san fransisco nå.   Vurderer faktisk å bare avbestille performancen, er egentlig mere enn fornøyd nok med min lr med boost.

Men har god tenketid

2021 model 3 hvit performance.

Cato76

Sitat fra: Woodbear på torsdag 19. november 2020, klokken 10:41
Hadde ingeting å si for levering , finans,  innbytte og oppgjør må ikke tesla ha godkjent før en uke før levering. 

Men fikk nå vite hvor bilen er, og det ser ut som det blir 4. januar. Performance e blitt lastet på båt i san fransisco nå.   Vurderer faktisk å bare avbestille performancen, er egentlig mere enn fornøyd nok med min lr med boost.

Men har god tenketid

Når bestilte du?
:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

Woodbear

2021 model 3 hvit performance.

Steffinho

#1030
Sitat fra: Woodbear på torsdag 19. november 2020, klokken 10:41
Hadde ingeting å si for levering , finans,  innbytte og oppgjør må ikke tesla ha godkjent før en uke før levering. 

Men fikk nå vite hvor bilen er, og det ser ut som det blir 4. januar. Performance e blitt lastet på båt i san fransisco nå.   Vurderer faktisk å bare avbestille performancen, er egentlig mere enn fornøyd nok med min lr med boost.

Men har god tenketid
Det estimatet der bør tas med ei bøtte med salt. Ingen "Teslabåter" som blir lastet i SF nå. Siste var RCC Amsterdam, som dro i går. Den er fremme i Belgia rundt 9.des. Spørs selvfølgelig litt hvor du skal ha bilen utlevert, men du bør ha god sjans på bil før jul.

Tesla vil gjøre alt for å unngå levering i Januar. Eneste jeg ser for meg som kan stoppe de planene er forsinkelser eller at man har biler fra det antatt siste skipet som kommer til Europa (rundt 17.des) og at disse skal leveres i Nord-Norge f.eks.

Når det er sagt så skjønner jeg ikke den greia med å bytte ut 1 år gammel Model 3 med en ny allerede. Det er nesten akkurat samme bil. Tenk om alle hadde gjort dette, og ikke bare ved bilkjøp? Jeg er fult klar at ved å kjøpe nå så går jeg glipp av diverse nye ting som kommer, som både kan være bedre batterier, luftfjæring, tyskprodusert Model 3 og sikkert masse annet. Men kjenner at det kommer til å bry meg svært lite og tenker å ha bilen ihvertfall ut garantien, muligens lenger også. Det kommer alltid noe nytt, og særlig med Tesla. Men dette er forsåvidt en annen diskusjon.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Mumfie

#1031
Bestilte LR grå med sort interiør, 19" og vinterhjul den 16.10, men ikke fått noen leveringsdato enda. Krysser fingrene for at jeg også hører noe snart... ::)

Woodbear

Hadde ikke bytta til ny lrawd. Mere sugen på performance, og når gjelda er betalt, pga renter, så er forskjellen 40k dvs perf forskjellen.
Bytte nå og faktisk få ny perf og betale 500 kr mindre i måneden i tilegg
2021 model 3 hvit performance.

emurof

Har noen tatt imot bil i så langt november? Når startet de utleveringer dette kvartalet egentlig?

Haggish

Sitat fra: emurof på torsdag 19. november 2020, klokken 16:01
Har noen tatt imot bil i så langt november? Når startet de utleveringer dette kvartalet egentlig?

Ser vel ut til og starte i neste uke😉
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA