Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Woodbear

fikk vite at jeg får sannsynligvis ikke før romjula.  ingen konkret dato, jeg har vin nr, men vil ikke gi meg det, da plutselig får jeg en annen bil.  og heller ikke hvilken båt.  Noe de egentlig ikke skal si, men noen glemmer seg .

noen som har tatt innbytte med tesla før, banke sa jeg måtte gi dem sluttoppgjør ( dvs.papir på at gjelda er like summen de skal betale) minst 3 uker før levering, så de har tid til sine 14 tesladager på å betale fra utlandet.  iban og swift koder og. ifølge dnbnor kjøper tesla ut bilen før du får utlevert ny. 

begynner å bli nesten like my jobb å bytte inn som å selge selv, så heller mot å rett å slett bare selge selv. nå som forsinkelsen er såpass. 
2021 model 3 hvit performance.

Sigurd2

Sitat fra: Woodbear på onsdag 18. november 2020, klokken 15:07
fikk vite at jeg får sannsynligvis ikke før romjula.  ingen konkret dato, jeg har vin nr, men vil ikke gi meg det, da plutselig får jeg en annen bil.  og heller ikke hvilken båt.  Noe de egentlig ikke skal si, men noen glemmer seg .

noen som har tatt innbytte med tesla før, banke sa jeg måtte gi dem sluttoppgjør ( dvs.papir på at gjelda er like summen de skal betale) minst 3 uker før levering, så de har tid til sine 14 tesladager på å betale fra utlandet.  iban og swift koder og. ifølge dnbnor kjøper tesla ut bilen før du får utlevert ny. 

begynner å bli nesten like my jobb å bytte inn som å selge selv, så heller mot å rett å slett bare selge selv. nå som forsinkelsen er såpass.

Når bestilte du, og hvilken konfig?

Havvo

Har noen med utlevering i Bergen fått VIN på Performance bestilling? Evt anslag på leveringsdato?

Woodbear

28/10 standard hvit med svart interiør performance
2021 model 3 hvit performance.

Havvo

Og antatt utlevering i Bergen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

mobie

Sitat fra: Havvo på onsdag 18. november 2020, klokken 15:49
Har noen med utlevering i Bergen fått VIN på Performance bestilling? Evt anslag på leveringsdato?

Har fått VIN på M3P bestilt 20/10. Ingen leveringsdato.

TiLT

Jeg fikk nettopp mail fra Tesla om bekreftet leveringsavtale den 8. desember. Profilen min på Tesla-kontoen er også oppdatert med denne informasjonen. Har ikke fått noe VIN-nummer (og har heller ikke spurt).

Jeg får en blå LR i Trondheim, for ordens skyld. Bestilte 9. oktober.

Alexogo

Er det noen med M3P som har fått bekreftelse?
TM3P -21, Blå, bestilt 31.10.2020 (VIN 837x, RCC Amsterdam)

olesb

Akkurat fått leveringsbekreftelse på blå LR neste fredag 27.11 (bestilt 16. oktober)
S85 januar 2014. Solgt februar 2015.
S85D juni 2015. Solgt 2019
Model 3 LR 2021 - nov 2020

blondie

Sitat fra: olesb på onsdag 18. november 2020, klokken 18:14
Akkurat fått leveringsbekreftelse på blå LR neste fredag 27.11 (bestilt 16. oktober)
Hvilken by?

olesb

S85 januar 2014. Solgt februar 2015.
S85D juni 2015. Solgt 2019
Model 3 LR 2021 - nov 2020

Kjetil1986

Fikk mail fra Tesla nå for en time siden! Levering 2. Desember! Woohoo!!

Long range, midnight silver, hengerfeste, 19 tommere, sort interiør. Bestilte 29. September

Bare 14 dager til ny bil  :D
Model 3 long range 2021

jorgenask

Sitat fra: Kjetil1986 på onsdag 18. november 2020, klokken 18:32
Fikk mail fra Tesla nå for en time siden! Levering 2. Desember! Woohoo!!

Long range, midnight silver, hengerfeste, 19 tommere, sort interiør. Bestilte 29. September

Bare 14 dager til ny bil  :D

Grattis! Fikk du noengang noe indikasjon på hvilken båt bilen din var på ?

Zara

awww blir misunnelig... bestilte en hvit LR med standard interiør og dekk + hengerfeste den 15. oktober.

Fikk "presset ut" av Tesla-ansatt at den var på Triton Ace, men på en senere forespørsel fikk jeg oppgitt VIN mens alt annet var "i det blå". Så føler meg langt ifra sikker på at bilen er på denne båten.

Er det noen med hvit LR som forventer levering snart?
Synes alle jeg har lest om har bil i andre farger (sølv, blå).

Gratulerer til dere som har fått sms fra Tesla om levering!!!

Kjetil1986

Nei, fikk aldri vite hvilken båt bilen var på. Men det må jo være den som kommer nå på fredag den 20? Eller kan det ha vært den første?

Utlevering Brummundal forresten.
Model 3 long range 2021

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA