Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

RubberDucky

Jeg fikk booket henting i Drammen om en drøy uke.

Silver, LR, Hengerfeste, Sort intriør.
2019 Mobilex Impala rullator

jorgenask

Dere som har fått levering nå regner jeg med at bilen deres var på den første båten ? (antwerp)

Haggish

Dvs ca 14 dager etter  båten la til i Zeebrugge😎 Da er det bare bruke kuleramma da😏😏😀😎
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

jorgenask

Ja og min er på Triton Ace så da blir det ca 4 desember for meg da forhåpentligvis :D

Steffinho

Sitat fra: Ladrab på tirsdag 17. november 2020, klokken 17:50
Sitat fra: bjheggset på tirsdag 17. november 2020, klokken 17:43
Dere som har fått SMS, hvilken config har dere? :)

Henter Grå LR med hengerfeste neste onsdag, bestilt 16 oktober.
25.nov? Damn! I Drammen? Ser ut som sen November levering fortsatt gjelder.

Hvor plukker folk opp bil? Tipper de som har valgt Drammen har større sjans for å få tidligere levering.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Haggish

Dvs at fra Grand Aurora som min antakelig er på kan en forvente utlevering fra andre uka i desember. Ser ut til at det kan bli julaften to ganger i desember😀😀😎😎
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

jorgenask

Hvor mye fleksibilitet gir de på utlevering ? kan man delaye en liten uke uten at de gir bilen til en annen ?


Tesla_noob

Sitat fra: RubberDucky på tirsdag 17. november 2020, klokken 17:50
Jeg fikk booket henting i Drammen om en drøy uke.

Silver, LR, Hengerfeste, Sort intriør.

Var det mulig å velge utlevering på lørdag, eller kun mandag - fredag?
Var det mulig å velge utevering etter 16.00 på ettermiddagen?

Alexogo

Er det noen med TM3P bestilling som har fått SMS enda? :)
TM3P -21, Blå, bestilt 31.10.2020 (VIN 837x, RCC Amsterdam)

Regen

Er det noen som har sjekkliste klar for hva som bør sjekkes ved utlevering? Siden det er kontaktløs overlevering bør man fotografere eventuelle blemmer før man kjører avgårde?
TM3 2021 LR hvit

Toonster

Dere som har fått SMS, har VIN dukket opp på Tesla-kontoen?
2022 - Model Y Performance
2021 - Model 3 LR
2016 - Model S 75 D- Facelift (Solgt)

Steffinho

Det er 14 dager siden RCC Antwerp la til kai i Zeebrugge når de første begynner å hente ut bilene sine i Drammen. Tok 6 dager før melding om utlevering kom. Så da har vi som venter noe å gå etter fremover :)
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Ladrab

Sitat fra: Toonster på tirsdag 17. november 2020, klokken 18:11
Dere som har fått SMS, har VIN dukket opp på Tesla-kontoen?

Nei har ikke fått VIN enda. Får ringe Tesla i morgen hvis det ikke har dukket opp da, må vel ha VIN for å få ordnet forsikring før jeg henter bilen i Drammen neste onsdag.
Venter og håper på en elbil med hurtig hurtiglading, varme i baksetet, god app, firehjulstrekk, skiluke, plass til et par tre store kofferter bak og frunk foran, uten at bilen er på størrelse med et lite isfjell og koster en mill...hmmm høres jo egentlig ut som Model Y...

TMYP hvit September 2022
TMYP sort utlevert juni22
TM3#2021 utlevert des20
Venteliste plass #54 Hyundai Kona (solgt)

Haggish

Sitat fra: Steffinho på tirsdag 17. november 2020, klokken 18:21
Det er 14 dager siden RCC Antwerp la til kai i Zeebrugge når de første begynner å hente ut bilene sine i Drammen. Tok 6 dager før melding om utlevering kom. Så da har vi som venter noe å gå etter fremover :)

La ikke RCC Antwerp til kai onsdag i forrige uke, ikke 14 dager siden😎.
Det går vel forholdsvis raskt det😏. Utlevering ca 14 dager etter båten legger til kai 👍
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

jorgenask

Sitat fra: Haggish på tirsdag 17. november 2020, klokken 18:49
Sitat fra: Steffinho på tirsdag 17. november 2020, klokken 18:21
Det er 14 dager siden RCC Antwerp la til kai i Zeebrugge når de første begynner å hente ut bilene sine i Drammen. Tok 6 dager før melding om utlevering kom. Så da har vi som venter noe å gå etter fremover :)

La ikke RCC Antwerp til kai onsdag i forrige uke, ikke 14 dager siden😎.
Det går vel forholdsvis raskt det😏. Utlevering ca 14 dager etter båten legger til kai 👍

Hvis du leser omigjen det han skrev (kanskje litt rart formulert) så skjønner du at det var det han mente :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA