Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Haggish

Om det er Tesla som står på Drammenbrygga nå må jo noen ha fått hentedato? Den beskjeden bør komme ca 14 dager før henting. Kanskje de ikke er her på forumet, eller det kun er noen demobiler som er kommet ;)
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Alexogo

Sitat fra: mortee på mandag 16. november 2020, klokken 15:55
Bestilte TM3P 16 oktober, ble sagt at bilen var på båt allerede og fått match, dette viste seg altså ikke å stemme. Ringte Tesla selv nå og fikk vite at jeg får levering sent desember og at den gikk på båt 13 november, noe som vil si at den er på Glovis Crystal. Fikk VIN tilstendt også på Epost.

Har du en sjelden konfigurasjon?
TM3P -21, Blå, bestilt 31.10.2020 (VIN 837x, RCC Amsterdam)

vwp931

Ser ut som om det kun er model S og model X som er ankommet Drammen.

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk

makki

Snakket med salg avd, fått VIN nr, antatt levering midt i des, bestilt førstedagen med kompanje rente.

mortee

Sitat fra: Alexogo på mandag 16. november 2020, klokken 16:10
Bestilte TM3P 16 oktober, ble sagt at bilen var på båt allerede og fått match, dette viste seg altså ikke å stemme. Ringte Tesla selv nå og fikk vite at jeg får levering sent desember og at den gikk på båt 13 november, noe som vil si at den er på Glovis Crystal. Fikk VIN tilstendt også på Epost.

Nei vil ikke tro det. Svart/svart, må vel være den vanligste. Bestilte kl 08.05 16 okt.

Zara

Sitat fra: mortee på mandag 16. november 2020, klokken 22:22
Sitat fra: Alexogo på mandag 16. november 2020, klokken 16:10

Nei vil ikke tro det. Svart/svart, må vel være den vanligste. Bestilte kl 08.05 16 okt.

Har ikke tall på det, men har fått en oppfatning av at hvit med svart interiør er den "vanligste" i bestillingsbunken. Antar derfor at de har produsert mange i denne konfigurasjonen.

Bauf

Aquarius ace står nå i drammen. Noen som sa den hadde med seg model3  fra zeebrugge.
Litt mørkt på webcam. Blir spennende å se/høre i morgen om det stemmer.

Haggish

[/quote]

Tidligere var Svart grunnfarven og med grunnprisen, denne gangen er det hvit som er grunnfarven/prisen
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

royturbodiesel

Klarte ikke å vente lengre (har ikke hørt noe fra dem om verken godkjenning av finansiering eller levering av bilen), så jeg ringte. Etter 7 minutter i kø, fikk jeg kjapt svar om at finansiering var godkjent, og at bilen likevel ikke kommer i slutten av november/begynnelsen av desember som lovet ved kjøpet, men siste uke i desember...
Jeg bestilte rød/sort Performance den 19/10-2020.
2021 TM3P
2006 MB ML320CDI
2001 Audi Allroad
2021 MB V-250CDI
2020 MB Vito 119CDI

mobie

Sitat fra: royturbodiesel på tirsdag 17. november 2020, klokken 10:53
Klarte ikke å vente lengre (har ikke hørt noe fra dem om verken godkjenning av finansiering eller levering av bilen), så jeg ringte. Etter 7 minutter i kø, fikk jeg kjapt svar om at finansiering var godkjent, og at bilen likevel ikke kommer i slutten av november/begynnelsen av desember som lovet ved kjøpet, men siste uke i desember...
Jeg bestilte rød/sort Performance den 19/10-2020.

Har bestilt lik som deg, men 20/10, så da havner vel jeg sikkert i samme periode. Får satse på at noen kompiser med M3 og plass i bilen også skal på fjellet og stå på ski i desember :-X

Haggish

Sitat fra: Bauf på mandag 16. november 2020, klokken 23:25
Aquarius ace står nå i drammen. Noen som sa den hadde med seg model3  fra zeebrugge.
Litt mørkt på webcam. Blir spennende å se/høre i morgen om det stemmer.

Ser ikke ut til og være Tesla de losser her.
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

suppegjok

Bestilte en grå Model 3 LR AWD i helga (ikke fra inventory). Ble ringt opp etter bestilling, og sa de regnet med at det ble mot slutten av desember, men håpte den kom tidligere. Fikk epost i går kveld om at bilen var under transport og estimert levering er i desember.

Regner med at bilen allerede var produsert og var under transport da jeg ble tildelt den. Eller har de klart å produsere bilen allerede i helga, og sendt på skip/tog/lastebil allerede neste dag?

Model 3 P

Bestilte 23/10.  M3P MSM/Sort. Tipper bilen er på Glovis Crystal. Gjør meg ingenting om det blir levering 1. uken i Jan slik det blir en "ekte" 2021

VIN: 5YJ3E7EC5MF829XXX

Bli min første Tesla, så gleder meg skikkelig :)
MYP - Venter i spenning
M3P - 2021

Almis

Med mindre ikke bilen kan leveres før 16 desember, så bryr jeg meg ikke. Er på juleferie fra 16 des til 8 jan.

Hadde jo vært kult å fått den registrert som 2021 modell da. Får se hvordan dette ender :P

EDIT: Må bare få legge til at jeg blir sinnsyk av å ikke vite når jeg får bilen. Solgte SR+en i forrige uke, så nå kjører jeg rundt i en Citroen C1 leiebil. Det er rett og slett miserabelt...
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

noocyte

Sitat fra: Almis på tirsdag 17. november 2020, klokken 12:35
EDIT: Må bare få legge til at jeg blir sinnsyk av å ikke vite når jeg får bilen.

Ja, ikke sant? Jeg, som aldri sliter med å sove, sliter med å få sove! Ligger våken og leser om 2021 refresh, vurderer bilpleieprodukter etc etc...
-----------
Zekrom - Tesla Model 3 LR 2021
Lame Duck - Opel Astra Sports Tourer Premium 2016 (solgt)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA