Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Vegard_br

Jeg nevnte spesifikt Grand Aurora, den ligger å venter utenfor Panama-kanalen :)

Steffinho

Sitat fra: Vegard_br på torsdag 12. november 2020, klokken 22:46
Jeg nevnte spesifikt Grand Aurora, den ligger å venter utenfor Panama-kanalen :)
Sant, men det tidligste jeg har hørt den siste tiden er tidlig i Desember. Rart de ikke kan begynne å levere ut nå rundt 20.nov med bilene fra Antwerp, og rundt 30.nov for Triton Ace. Det vil matche bra med Aurora også, men vi får se hva som skjer. Kanskje de gjør nettopp det.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Haggish

TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Steffinho

Ser nå at det er noen som skal plukke opp bilen sin 23.nov i Birmingham. Det matcher veldig bra med RCC Antwerp. Så vil anta at hvis nordmenn også har biler på Antwerp så får de utlevert bil i slutten av måneden de også.
Tesla M3P hvit/svart - VIN 838xxx - Utlevering: Lillestrøm

Almis

Fått vin! 5YJ3E7EC3MF8XXXXX

Men de kunne fortsatt ikke si noe annet enn at det blir iløpet av desember.
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Erlingni

Er det noen som har fått noen annen status på Tesla-kontoen sin enda under "beregnet levering" enn:
"Vi kontakter deg for å avtale leveringsdatoen din. Leveringstidsrammen baseres på reservasjonsdato, bestillingsdato, leveringssted og kjøretøykonfigurasjon."?

eNORm

Hvis man kjøper nå? Når kan en forvente å få bilen?

Haggish

Prøv og spørre en selger om det er noen config du kan bestille som du kan få i år. Kanskje de fortsatt har noen ledige configer på kommende båter.
TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Vegard_br

En bruker på TMC sier at det ifølge en Tesla-rep kun er SR på Antwerp, og at alle LR er på Grand Aurora.

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/2019-20-orders-and-deliveries.159483/page-471

Almis

Også er det en som sier at det ikke stemmer :P

"For what it's worth, I don't think that's quite correct. I am collecting a refreshed (M VIN) LR AWD on Nov 20th. Tesla told me that it was on the RCC Antwerp and the timing is consistent with it docking in Southampton today/tomorrow."
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Haggish

TmY P 23
TmY LR 23 Solgt
Tm3 LR 21 Solgt

Vegard_br

Herregud, mengden salt man trenger for å snakke med Tesla-reps er jo enorm :)

Almis

Ja det...

Kanskje en vakker dag så blir det på en positiv måte? Som feks at de sier at bilen min kommer ila desember, men egentlig så har jeg den om to uker... :P
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

B-F

Sitat fra: Almis på fredag 13. november 2020, klokken 13:02
Fått vin! 5YJ3E7EC3MF8XXXXX

Men de kunne fortsatt ikke si noe annet enn at det blir iløpet av desember.
Fikk du VIN via telefon, chat eller kontoen din?
2021 TM3P hvit/sort interiør

Mumfie

Hvordan sendes bilene videre til Norge? Både via båt (Drammen) og tog?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA