Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

jorgenask

Jeg fikk det endret fra Bergen til Drammen, men det er en stund siden , og av andre grunner.

Men hør med de på chat/telefon hva de sier  :+1:

lars667

Er nok tvilsomt, da vil de vel måtte reallokere, og jeg havner bakerst i køen. Var dumt å velge semilokal utlevering, de må sikkert samle opp x antall biler før de sender dit.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

jorgenask

Da snakket jeg med Tesla igien og de kunne igjen bekrefte at jeg har blitt matchet med bil og at det ser ut til at den er på andre båten, altså Triton Ace , med levering i Drammen andre eller tredje uke i Desember.

Rød LR, svart interiør med 18-tommere og krok bestillt 13 oktober.

Syns han sa alt leveres i Desember.

jasken

Sitat fra: jorgenask på onsdag 04. november 2020, klokken 11:51
Da snakket jeg med Tesla igien og de kunne igjen bekrefte at jeg har blitt matchet med bil og at det ser ut til at den er på andre båten, altså Triton Ace , med levering i Drammen andre eller tredje uke i Desember.

Rød LR, svart interiør med 18-tommere og krok bestillt 13 oktober.

Syns han sa alt leveres i Desember.

Snakket med de på chat idag, og de klarer ikke si noe om levering for meg, annet enn at det blir desember. Har leiebil som jeg ønsker å avbestille tett opp mot levering, men kan ikke være uten bil til den kommer så litt irriterende at de ikke vet noe om leveranse sånn mer detaljert :S

jorgenask

Ring de på telefon istedet, virker som de på chat er mindre "pratsom"  :P

Kjetil1986

Sendte mail til min kundekontakt i Tesla idag.
Hun kunne fortelle meg at jeg har blitt tildelt en bil. Sa ingenting om hvilken båt den var på.

Prøvde å spørre om det samme på chat i går. Det kunne de ikke svare på sa de.

Så helt klart bedre å ringe kundeservice for å få info.
Model 3 long range 2021

jasken

Sitat fra: Kjetil1986 på onsdag 04. november 2020, klokken 13:00
Sendte mail til min kundekontakt i Tesla idag.
Hun kunne fortelle meg at jeg har blitt tildelt en bil. Sa ingenting om hvilken båt den var på.

Prøvde å spørre om det samme på chat i går. Det kunne de ikke svare på sa de.

Så helt klart bedre å ringe kundeservice for å få info.

Prøvde det nå, jeg har ikke blitt matchet med en bil, så da var det vanskelig å si. Så får prøve neste uke å ringe igjen så får vi se om jeg har fått tildelt bil da så er det lettere å estimere.

Chris Aurora

Hvordan vet dere hvem som er deres kundekontakt?
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

tomjenssen

Bestilte LR den 28.Oktober og fikk estimert levering desember underveis i bestillingen. Snakket med Tesla nå over telefon, og fikk ca utleveringsdato 20. Desember i Tromsø.

jorgenask

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på onsdag 04. november 2020, klokken 13:48
Hvordan vet dere hvem som er deres kundekontakt?

Jeg har hat "suksess" med å ringe det nummeret som står på Teslakontoen når man har bestillt:

21061929

Petter27

Jeg bestilte en sort TM3 LR den 22. oktober. Ringte Tesla nå nettopp og fikk vite at bilen ikke har forlatt San Francisco ennå  :o Til tross for dette hadde bilen fått VIN-nr (han kunne tross alt se hvor den var), samt at kundebehandler mente den ville bli levert i desember.

Otkristo

Sitat fra: Petter27 på onsdag 04. november 2020, klokken 14:39
Jeg bestilte en sort TM3 LR den 22. oktober. Ringte Tesla nå nettopp og fikk vite at bilen ikke har forlatt San Francisco ennå  :o Til tross for dette hadde bilen fått VIN-nr (han kunne tross alt se hvor den var), samt at kundebehandler mente den ville bli levert i desember.
«Grand Aurora» drar fra San Francisco i dag/morgen.
Kan være bilen din kommer med det skipet. ?!

jorgenask

Sitat fra: Otkristo på onsdag 04. november 2020, klokken 15:05

Den båten forlot akkurat San Francisco nå ja på vei mot Panama

Petter27

Sitat fra: jorgenask på onsdag 04. november 2020, klokken 15:52

Krysser fingrene for at den er med  :D

Otkristo

Sitat fra: Petter27 på onsdag 04. november 2020, klokken 16:05
Sitat fra: jorgenask på onsdag 04. november 2020, klokken 15:52

Krysser fingrene for at den er med  :D
Kommer til Zeebrugge, Belgia  24. november

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA