Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

permagnu

Håper de tar kontakt med de som ikke har levering i Drammen også. Drar gjerne til Drammen og henter bilen, hvis alternativet er å vente til aug/sept.

Sent fra min HD1903 via Tapatalk

emurof

Sitat fra: permagnu på lørdag 06. juni 2020, klokken 11:44
Håper de tar kontakt med de som ikke har levering i Drammen også. Drar gjerne til Drammen og henter bilen, hvis alternativet er å vente til aug/sept.

Ring salgstelefonen deres da vel. Snakk med en selger.

GTelle

Sitat fra: emurof på lørdag 06. juni 2020, klokken 11:27
Sitat fra: GTelle på torsdag 04. juni 2020, klokken 20:09
Ryktene sier at parkeringa utenfor freemont var helt tømt etter pandemien slo inn. Så dette skal være ganske nylagde biler  :)

Jeg fant VIN i kildekode. Når jeg bruker decoder så står det 2019-modell? Dette er da en med levering denne måneden, sannsynligvis. Hmm...

Det var da rart, dekoder jeg min så står det 2020. Men jeg mener å ha lest et eller annet om at tesla gjorde noe rart med merking av årstall. Men det er litt utenfor hva jeg vet for sikkert  :D

Kanskje det er en inventory bil du har fått? Høres jo litt rart ut det å

emmern

Er mye nytt som har kommet på 2020 så håper inderlig at vedkommede ikke har fått 2019-modell. hadde også sjekka hvilken hw av autopilot som lå inne i innstillingene under delivery og nekta det hvis det var 2.5
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Elbilnewbie

Sitat fra: emurof på lørdag 06. juni 2020, klokken 11:28
Sitat fra: Elbilnewbie på lørdag 06. juni 2020, klokken 11:02
Slik jeg forstod det så var det veldig stor sjanse å få bil nå om du bodde i Drammen. Bor du andre steder så må du nok vente til August /September ble jeg forklart. Litt merkelig at noen bestiller 2-3 måneder senere å får bil lenge før. Så egentlig er estimert levering bare tull. Kunne like godt sagt:Du får bil når vi føler for det.

Det er jo på grunn av viruset. De ønsker selvsagt å maksimere inntektene, og få levert ut så mye som mulig.

Hva mener du pga viruset?
Skjønner jo at det har tatt dem tid men forklarer ikke hvorfor vi som har bestilt lenge før havner bakerst i køen

emurof

Sitat fra: Elbilnewbie på lørdag 06. juni 2020, klokken 18:17
Slik jeg forstod det så var det veldig stor sjanse å få bil nå om du bodde i Drammen. Bor du andre steder så må du nok vente til August /September ble jeg forklart. Litt merkelig at noen bestiller 2-3 måneder senere å får bil lenge før. Så egentlig er estimert levering bare tull. Kunne like godt sagt:Du får bil når vi føler for det.

Det er jo på grunn av viruset. De ønsker selvsagt å maksimere inntektene, og få levert ut så mye som mulig.

Skjønner jo at det har tatt dem tid men forklarer ikke hvorfor vi som har bestilt lenge før havner bakerst i køen

Tesla har tapt mye tid og penger på viruset som har stoppet produksjon og salg. Nå prøver de antakelig å gjøre dette kvartalet mindre katastrofalt ved å levere så mange biler de bare kan innen utgangen av måneden, og da lar de være å levere biler som ville tatt for lang tid å levere, og fokuserer på de som kan leveres raskest. Tenker jeg da.

Elbilnewbie

Sitat fra: emurof på søndag 07. juni 2020, klokken 02:47
Sitat fra: Elbilnewbie på lørdag 06. juni 2020, klokken 18:17

Tesla har tapt mye tid og penger på viruset som har stoppet produksjon og salg. Nå prøver de antakelig å gjøre dette kvartalet mindre katastrofalt ved å levere så mange biler de bare kan innen utgangen av måneden, og da lar de være å levere biler som ville tatt for lang tid å levere, og fokuserer på de som kan leveres raskest. Tenker jeg da.

Å ja sånn ja. Virker logisk men samtidig tragisk for oss andre.

permagnu

Er det noen som ikke har levering i Drammen i utgangspunktet som har fått tilbud om bil?

GTelle

Sitat fra: permagnu på søndag 07. juni 2020, klokken 12:26
Er det noen som ikke har levering i Drammen i utgangspunktet som har fått tilbud om bil?

Hadde opprinnelig utlevering i brumunddal. Men fikk en telefon der jeg ble spurt om Drammen var en mulighet. Var visst kun en person ved brumunddal , å ingen mulighet for utlevering der. Så da ble det Drammen på meg

Elbilnewbie

Det ligger noen long range på inventory nå. Så hvis det matcher for noen er det jo bare slår til

Hrc

Tesla ringte i dag og lurte på om jeg var interessert i utlevering av bil før 1.juli forutsatt at jeg kunne hente i Drammen. Den skulle egentlig utleveres i Trondheim.

DagfinnN

Sitat fra: Hrc på torsdag 11. juni 2020, klokken 23:00
Tesla ringte i dag og lurte på om jeg var interessert i utlevering av bil før 1.juli forutsatt at jeg kunne hente i Drammen. Den skulle egentlig utleveres i Trondheim.
Men aldri i verden om du orker å kjøre Drammen - Trondheim i en slik bil vel :) :)
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

GTelle

ad3l

23.juni på meg. Blir deilig å ha bil igjen.

CorsoDante

Sitat fra: Hrc på torsdag 11. juni 2020, klokken 23:00

Blir du kompensert for turen nedover? Og dette vil vel typisk være på en hverdag, så da noterer vi oss kanskje en ekstra fridag også?

Men det er jo verdt det, ikke sant?!
TMYP HW4 / TM3P Atom

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA