Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

badgerbert

Bestilt 7 feb. Grå LR AWD med hengerfeste. Standard AP. Standard dekk sommer og vinter. Ikke hørt et pip fra Tesla. Selger mente jeg ville få bil i mars.

Ser at noen av dere finner VIN i kildekode. Finnes det noen lettfattelig oppskrift på hvordan jeg går frem for å se i kildekoden etter den? Er det kildekoden på min Tesla side det er snakk om, eller noe annet sted? Og hvis jeg finner den der, kan man da bruke denne til å spore hvor bilen befinner seg?

RemiWM

Sitat fra: badgerbert på torsdag 05. mars 2020, klokken 13:55
Bestilt 7 feb. Grå LR AWD med hengerfeste. Standard AP. Standard dekk sommer og vinter. Ikke hørt et pip fra Tesla. Selger mente jeg ville få bil i mars.

Ser at noen av dere finner VIN i kildekode. Finnes det noen lettfattelig oppskrift på hvordan jeg går frem for å se i kildekoden etter den? Er det kildekoden på min Tesla side det er snakk om, eller noe annet sted? Og hvis jeg finner den der, kan man da bruke denne til å spore hvor bilen befinner seg?

VIN finner du i kildekoden som du sier. For å finne den må du bruke Chrome nettleser på en pc og høyreklikke når du er inne på siden med bilen din. Velg så vis sidekilde. Trykk CTRL + F og søk etter 5yj. Da får du opp hele VIN nummeret ditt. Det er i tillegg masse annen info på kildekoden så du kan også søke etter navnet ditt og få opp info om finansiering/lånebeløp osv.
Toyota bZ4X AWD Executive Bitone
Nissan Leaf Tekna

badgerbert

Hei takk jeg fant mitt VIN nummer med den fremgangsmåten der :)

Etter 3,5 år i en Leaf så er jeg veldig klar for å oppgradere pendlerbilen  :D

Lensley Baya

Sitat fra: badgerbert på torsdag 05. mars 2020, klokken 14:54
Hei takk jeg fant mitt VIN nummer med den fremgangsmåten der :)

Etter 3,5 år i en Leaf så er jeg veldig klar for å oppgradere pendlerbilen  :D
Hva er de tre første av de siste 6 sifrene i ditt vinnr? Min er 681xxx, da bestilt 11/1. :) har både hatt leaf i 6 mnd og ioniq i 11,5 mnd, klar for tm3


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bestilt Tesla Model 3 LR AWD
Hyundai Ioniq Electric med teknikkpakken og skinnseter
Kjører i dag en V60 Polestar 180 HK
+ diverse biler...

badgerbert


Lensley Baya

Sitat fra: badgerbert på torsdag 05. mars 2020, klokken 15:24
Nummeret er 673***
Kult, post gjerne når du får dato for utlevering. Poster også når jeg vet mer :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bestilt Tesla Model 3 LR AWD
Hyundai Ioniq Electric med teknikkpakken og skinnseter
Kjører i dag en V60 Polestar 180 HK
+ diverse biler...

E_S

Hadde utlevering i går i Drammen.
Bortsett fra de vanlige skavankene som alltid er på nybiler fra Tesla (et støv i lakken, sprekk i plastdekselet under foran og et par andre småting) gikk det egentlig ganske greit. Bilen ble levert til foliering (minus A-stolpen der støvkornet var) med en gang, så får de bytte dekselet og fikse støvkornet om et par uker. (tror det ikke før jeg ser det..)
:)

Johan78

Sitat fra: E_S på torsdag 05. mars 2020, klokken 20:11
Hadde utlevering i går i Drammen.
Bortsett fra de vanlige skavankene som alltid er på nybiler fra Tesla (et støv i lakken, sprekk i plastdekselet under foran og et par andre småting) gikk det egentlig ganske greit. Bilen ble levert til foliering (minus A-stolpen der støvkornet var) med en gang, så får de bytte dekselet og fikse støvkornet om et par uker. (tror det ikke før jeg ser det..)
Når bestilte du og hvilken farge? Venter på en rød P. Bestilt i slutten av januar.
Rød TM3P - 2020
Austin Mini 850 - 1973
Ex. BMW i3
Ex. 911 - 997 C2S
Ex. MB C180 S204

E_S

Sitat fra: Johan78 på torsdag 05. mars 2020, klokken 20:28

Når bestilte du og hvilken farge? Venter på en rød P. Bestilt i slutten av januar.

10. februar, inventory, rød P med sort interiør. :) VIN 610xxx.
:)

Johan78

Sitat fra: E_S på torsdag 05. mars 2020, klokken 21:05
Sitat fra: Johan78 på torsdag 05. mars 2020, klokken 20:28

Når bestilte du og hvilken farge? Venter på en rød P. Bestilt i slutten av januar.

10. februar, inventory, rød P med sort interiør. :) VIN 610xxx.
Interessant. Samme specs på min. Bestilt kanskje 2 uker før deg, fortsatt ikke fått leveransedato.
Rød TM3P - 2020
Austin Mini 850 - 1973
Ex. BMW i3
Ex. 911 - 997 C2S
Ex. MB C180 S204

ToreFB

Sitat fra: E_S på torsdag 05. mars 2020, klokken 20:11...et støv i lakken, sprekk i plastdekselet under foran og et par andre småting...

Jeg skal få min på mandag. Håper inderlig jeg ser alt med en gang... Hva om man oppdager noe senere samme dag f.eks.?
Tesla Model 3 SR+ 2020 - Bestilt 10.01.2020

halvard

Sitat fra: ToreFB på torsdag 05. mars 2020, klokken 22:34
Sitat fra: E_S på torsdag 05. mars 2020, klokken 20:11...et støv i lakken, sprekk i plastdekselet under foran og et par andre småting...

Jeg skal få min på mandag. Håper inderlig jeg ser alt med en gang... Hva om man oppdager noe senere samme dag f.eks.?

Kanskje det er en tanke å vippe opp mobilen og filme rundt hele bilen og innvendig? Da kan man potensielt se det på videoen hvis man oppdager noe senere. :police:
Snart: Tesla Model 3 LR AWD
VW e-up! 2018 🚙

E_S

Sitat fra: ToreFB på torsdag 05. mars 2020, klokken 22:34
Sitat fra: E_S på torsdag 05. mars 2020, klokken 20:11...et støv i lakken, sprekk i plastdekselet under foran og et par andre småting...

Jeg skal få min på mandag. Håper inderlig jeg ser alt med en gang... Hva om man oppdager noe senere samme dag f.eks.?

Ta med lommelykt og gå *grundig* over interiør og eksteriør for skader i form av riper, hakk og lignende. Skader på noe av dette som oppdages i ettertid vil alltid bli påstand mot påstand. . Ting som sitter skjevt, feilmontert og så videre samt støv i lakken er jo ting som uten tvil stammer fra produksjonen og er ikke *så* farlig å se dag 1, da "skyldspørsmålet" ikke kan betviles.
:)

RemiWM

Da ble min nye TM3 LR AWD registrert i dag og har fått skiltnummer. Lånepapirer er signert, forsikring i orden, så da er det bare å glede seg til onsdag! Henter den i Drammen.
Lommelykt ligger klar for inspeksjon av bilen.
Toyota bZ4X AWD Executive Bitone
Nissan Leaf Tekna

Lensley Baya

Sitat fra: RemiWM på fredag 06. mars 2020, klokken 14:04
Da ble min nye TM3 LR AWD registrert i dag og har fått skiltnummer. Lånepapirer er signert, forsikring i orden, så da er det bare å glede seg til onsdag! Henter den i Drammen.
Lommelykt ligger klar for inspeksjon av bilen.
Så gøy :) ser at det er registrert flere med serienr litt over mitt, så venter i spenning på når min registreres lykke til med overleveringen :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bestilt Tesla Model 3 LR AWD
Hyundai Ioniq Electric med teknikkpakken og skinnseter
Kjører i dag en V60 Polestar 180 HK
+ diverse biler...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA