Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

RubberDucky

Jeg lurer på hvor slitsomt det er for de stakkarene på servicedesk å motta så mange telefoner med spørsmål om båter og levering.  ;D
Vurderer å ringe selv, men prøver å holde meg i tøylene.

Bestilte i TM3 24.09, men har ikke hørt noe annet enn mulig levering i slutten av november eller beg. desember.
Det begynner å bli noen uker siden jeg ringte dem sist.
2019 Mobilex Impala rullator

jasken

Sitat fra: RubberDucky på torsdag 05. november 2020, klokken 13:19
Jeg lurer på hvor slitsomt det er for de stakkarene på servicedesk å motta så mange telefoner med spørsmål om båter og levering.  ;D
Vurderer å ringe selv, men prøver å holde meg i tøylene.

Bestilte i TM3 24.09, men har ikke hørt noe annet enn mulig levering i slutten av november eller beg. desember.
Det begynner å bli noen uker siden jeg ringte dem sist.

Hehe jeg følte på det samme, bestilte 20.10 og de hadde ikke mye info å gi. Ikke matchet med en bil ennå, de sier at de skal få ut alle bilene før romjul senest, så da får jeg min mest sannsynlig da også sa han, snakka med en hyggelig fyr og tok bare ett minutt, han anbefalte å ringe igjen neste uke, så det er nok ikke så ille for dem 😀

helge89

På denne tiden for to år siden var ventetiden 1-2 timer for å komme gjennom til salgsavdelingen.

Jeg ringte selv i går og skvatt til da noen svarte i andre enden nesten med en gang.

Tipper det ikke er noe problem, men har du ikke bestilt en hvit basisutgave av LR så kan det hende leveringstid er litt usikkert enda. Det var den infoen jeg fikk.

Almis

Ringte nå nettopp. Fikk faktisk mer info. Bilen er allokert og de har vin-nr på den, men det kunne de ikke gi ut enda og hun kunne heller ikke si noe om hvilken båt den sto på.

Levering i midten av desember.

Jeg blir gal av å vente 😅
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Chris Aurora

Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

RubberDucky

Hvilket nummer ringte dere? Det står ikke noe kontaktinfo på min "Tesla account"-side.
Bare å ringe Skøyen på 21514000? (Bor i Oslo)

Chris Aurora

Sitat fra: RubberDucky på torsdag 05. november 2020, klokken 15:09
Hvilket nummer ringte dere? Det står ikke noe kontaktinfo på min "Tesla account"-side.
Bare å ringe Skøyen på 21514000? (Bor i Oslo)
Tesla salg Norge: 21061929
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

RubberDucky

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på torsdag 05. november 2020, klokken 15:20
Tesla salg Norge: 21061929

Takk. Snakket med en hyggelig mann der nå.
Jeg har fått tildelt en bil som utleveres i Drammen mot slutten av denne måneden.

Edit: Fikk VIN på SMS rett etterpå. Nice.

Gvold

Jeg bestilte en sort TM3 LR den 20.10, snakket akkurat med Tesla som kunne fortelle at bilen var allokert og forventet levert til Trondheim den 10.12, og at jeg kunne forvente utlevering et par dager etter dette. Har ikke fått VIN.

Zara

Bestilte en hvit TM3 LR med svart interiør og hengerfeste den 15.10. Ringte Tesla i dag og fikk vite at bilen er på Triton Ace, forventet hos servicesenter den andre uka i desember. Han kunne ikke oppgi VIN før bilene blir undersøkt for skader mm. Har lest at noen har fått oppgitt VIN mens bilen er i transitt. Det synes jeg høres litt merkelig ut siden man ikke kan være helt sikre på hvilken bil kunden får grunnet mulighet for skader under frakt.

(Triton Ace var vel også i hardt vær i går, får krysse fingrene for at det gikk bra!)

Almis

Hvis jeg ikke fikk oppgitt båt, er det fordi jeg har snakket med "feil" person eller er det fordi bilen ikke er på rcc antwerp eller triton ace? Siste båt ut var vel grand aurora?
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

alagerqv

Ringte Tesla akkurat nå, og fikk beskjed om at alle bestillinger med opprinnelig estimat november, nå er desember pga det han omtalte som "lockdown" og forsinkede båter. Kunne ikke si noe mer om når i desember det ble ennå.

Vegard_br

Snakket akkurat med Thomas på kundeservice, LR hvit med krok, bestilt 23.10, er på Grand Aurora med forventet levering i midten av desember. VIN på sms like etterpå, etter å ha bedt om det.

Hadde håpet på Triton Ace, men oh well :)

RuneW

Sitat fra: Vegard_br på fredag 06. november 2020, klokken 09:35
Snakket akkurat med Thomas på kundeservice, LR hvit med krok, bestilt 23.10, er på Grand Aurora med forventet levering i midten av desember. VIN på sms like etterpå, etter å ha bedt om det.

Hadde håpet på Triton Ace, men oh well :)

Ahh... good times! Jeg husker spenningen da jeg selv holdt på med dette båt-greiene før min egen TM3 kom for halvannet år siden. Det var ikke mange sjømil den båten gikk uten at jeg hadde oversikten  :laugh:
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

mobie

Rød M3P bestilt 20.10 hadde ikke blitt matchet enda 🤷‍♂️

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA