Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, man 20. jan 2020, kl. 13:12

« forrige - neste »

serenejet

Jeg bestilte i går og fikk melding etter 45 minutter om at den kunne hentes på Lillestrøm i dag. Ikke aktuelt å forlate hytta nyttårsaften, men leveringstiden var det jo lite å si på (jeg hadde egentlig foretrukket levering om et par mnd som estimert, men det er visst ikke så lett  ::) )
2025 ID.Buzz GTX

hemi

3mnd FSD i norge hvor den gjør ca 0... YES! dette er pushet jeg trenger for å ta ut en tesla ;)

telcontar

Sitat fra: hemi på tor 31. des 2020, kl. 10:51
3mnd FSD i norge hvor den gjør ca 0... YES! dette er pushet jeg trenger for å ta ut en tesla ;)

Etter 3mmd, sikkert mange som har 60k liggende til overs  :D

alagerqv

"Ettermontering" av FSD koster jo 75k... Latterlig... Også 60k ved bestilling er latterlig.

dejavu

Utlevering av LR fra Forus i går ettermiddag. Hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Sto inne i godt opplyst lokalet,med all verdens tid. Tesla hadde allerede merket av en skjevhet i bagasjeluka. Ellers fant jeg intet å sette fingen på. Tut å kjør! Du kan ikke vise dette vedlegget.
Mod.3,2021,AWD,HF

TKTS

Solgte min sen 2019 Model 3 Long range på mandag etter en time på finn og bestilte med en gang 2021 Model 3 performance. Ble oppringt av Tesla dagen etterpå der de sa at de kunne levere bil ganske kjapt da de hadde flere biler på lager med mine specs (Hvit med sort interiør, full fsd). Jeg sa at jeg ville vente til neste batch kommer for å være sikker på at jeg får de nye lyktene blant annet, noe selgeren fra Tesla sa var smart, kjekt med det nyeste nye. Nå ser jeg kina Model 3 kommer med oppvarmet ratt og nye dørtrekk, håper virkelig at dette blir også gjort på USA produserte bilene, kanskje jeg er heldig og får det på min..

alagerqv

Hvor står det at Kina-bilene har rattvarme? Ellers har alle P nye lykter så vidt vi har sett her på forumet. Inkl den jeg selv hentet tirsdag.

emurof

Sitat fra: alagerqv på tor 31. des 2020, kl. 11:23
"Ettermontering" av FSD koster jo 75k... Latterlig... Også 60k ved bestilling er latterlig.

Ikke så latterlig nå lenger:

https://www.youtube.com/watch?v=dQG2IynmRf8

alagerqv

Jo, fortsatt ikke tillatt brukt her på berget. Misforstå meg ikke, fint at førerassistentsystemene blir bedre og bedre, men FSD er ikke tillatt, og i praksis funker det ikke ennå heller.

hELgenen

Hvorfor noen vil kjøpe noe en ikke får lov til å bruke er jo litt snodig. Men kanskje man tror at det kommer fort....Foreløpig har vel FSD vært som å gi bort pengene uten å få noe av vesentlig verdi tilbake foruten et håp om at det en gang vil virke..

alagerqv

Jeg hadde FSD på den forrige Tesla´en min, og det var mange funksjoner som «kommer senere i år» som aldri dukket opp ila de nesten tre årene jeg hadde den. De som kjøper FSD nå gir i praksis en donasjon til Tesla, så får man håpe de reserverer disse pengene til utvikling av systemet og ikke bare bonus til Elon.

Sent from my iPad using Tapatalk

DagfinnN

Sitat fra: alagerqv på søn 03. jan 2021, kl. 09:12
Jeg hadde FSD på den forrige Tesla´en min, og det var mange funksjoner som «kommer senere i år» som aldri dukket opp ila de nesten tre årene jeg hadde den. De som kjøper FSD nå gir i praksis en donasjon til Tesla, så får man håpe de reserverer disse pengene til utvikling av systemet og ikke bare bonus til Elon.
Man kan si mye om FSD, men den siste setninga her var ikke særlig voksen.
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

Contango

Snakk om å ta ting personlig. Ingenting som FSD diskusjoner for å få følelsene i gang. Elon Musks aksjeopsjoner er forøvrig betydelige.
10+ elbiler bak meg. Nå en '26 M3 og en '24 Enyaq.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA