Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstid på Model 3 om dagen?

Startet av perjohans, mandag 20. januar 2020, klokken 13:12

« forrige - neste »

Mikey

For info, I odered a white/black LR M3 with 18" wheels on 22 Jan.  Picking it up in Drammen on 4 March  :D

Ottara

Jeg bestillte en hvit/sort LR med hengerfeste 4 januar, måtte ringe tesla i dag da jeg synes det var så mange andre som fikk leveringsdato. De kunne opplyse at min kommer til Stavanger 18 Mars med antatt utlevering uka etter..

Soala

Bestilte i oktober. Har ikke hørt noe enda. Fikk riktignok tilbud om å hente en lille julaften, noe som passet litt dårlig. Så da blir det kanskje mars, kanskje juni?

halvard

Sitat fra: Soala på onsdag 26. februar 2020, klokken 22:48
Bestilte i oktober. Har ikke hørt noe enda. Fikk riktignok tilbud om å hente en lille julaften, noe som passet litt dårlig. Så da blir det kanskje mars, kanskje juni?

Ville nok tatt en telefon til Tesla og hørt. Ville vært merkelig om du ikke får den nå, med tanke på at jeg bestilte denne måneden, og har bekreftet levering i mars.
Snart: Tesla Model 3 LR AWD
VW e-up! 2018 🚙

z4rd

Soala, det høres merkelig ut. Du må jo ringe. De svarer faktisk :)

Jeg fikk ny TM3 fra bestilling til levering på 3,5 uke, dette var ny config og ikke en som allerede var listet opp hos Tesla inventory. Desember 19 - Januar 20.

Men du har allerede takket nei til en bil i desember? Sa du nei til bilen eller bare at datoen ikke passet? Jeg byttet bare dag på min, da første datoen jeg fikk var ugunstig. Så egentlig hadde jeg fått bilen noen dager før også...
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Soala

Har sendt Mail flere ganger, senest for 14 dager siden. De vet ingenting. Jeg fikk et par alternativer i julen men jeg hadde ikke anledning før januar. Det passet ikke Tesla. Regner med det blir i mars. Stresser ikke så fryktelig med det.

RemiWM

Ringte Tesla nå da jeg ikke har fått estimert leveringsdato.
Bestilte 05.02.20. Model 3 LR AWD, black/black, hengerfeste, 18" hjul.
Fikk svar at den er mest sannsynlig klar for levering nest siste uken i mars. Kommer sms med levering snart.
Toyota bZ4X AWD Executive Bitone
Nissan Leaf Tekna

ReWrite

Fikk leveringstid Torsdag 5.mars, og har avtalt å betale 75k i Egenkapital.. men enda ingen faktura på Min konto?

Flere i samme situasjon? Vil nødig ikke få levert ut bilen på Torsdag..

perjohans

Den kommer nok i god tid før. Worst case må du vel bare bevise at pengene er trukket fra kontoutskrift eller lignende. Skal hente samme dag og heller ikke fått noe.

ToreFB

Jeg har fått hentedag den 10. mars, har heller ikke fått faktura... Jeg har ikke fått SMS heller. Bare ser datoen i min side. VIN er fremdeles skjult.
Tesla Model 3 SR+ 2020 - Bestilt 10.01.2020

tornaldo

Hvis man bestiller nå, får man bil i løpet av mars. Og tipper det ikke vil bli mye ventetid fremover heller, de får en del flere biler enn det som er bestilt, og det legges ut jevnt med inventory biler.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Korak

Til dere som melder om bekreftet leveringsdato nå i mars, hvor i landet befinner dere dere? Eller, hvor i landet skal dere hente bil?

Jeg skal hente hos Kokstad i Bergen, og har ikke fått noen tilbakemelding fra Tesla. (har fått tildelt VIN-nummer, men det vises ikke på siden min)
På forhånd takk!

ReWrite

Jeg har fått 5.Mars, bor i Bærum. Henter i Drammen. :)

halvard

Sitat fra: Korak på søndag 01. mars 2020, klokken 13:44
Til dere som melder om bekreftet leveringsdato nå i mars, hvor i landet befinner dere dere? Eller, hvor i landet skal dere hente bil?

Jeg skal hente hos Kokstad i Bergen, og har ikke fått noen tilbakemelding fra Tesla. (har fått tildelt VIN-nummer, men det vises ikke på siden min)
På forhånd takk!

Skal hente i Stavanger/Forus. Har bare fått «siste halvdel av mars», men vet om noen andre som skal hente 9. mars samme sted. De bestilte i desember, jeg i februar.
Snart: Tesla Model 3 LR AWD
VW e-up! 2018 🚙

Korak


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA