Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Volvo EX 90 Recharge

Startet av eSaab, torsdag 16. januar 2020, klokken 12:38

« forrige - neste »

Lappsokk

Nå er også Volvo siden endret for nye bestillinger. Bestilles det nå er det 2025 modell man får og også da mulighet for ventilerte seter. Usikker på om man kan bare supplere dette på eksisterende bestilling uten å måtte havne bakerst i køen igjen. 6 seter og også en opsjon, litt dårlige bilder innvendig enda av dette syns jeg til å bedømme om det kan være interresant for meg som egentlig ikke har behov for mer enn 4 uansett.
Lukter mer og mer avbestilling til bilen kommer på markedet med all software intakt, så blir nok en ventepølse imens om jeg ikke bare satser på at min 2019 etron tåler endel km til. Har bikka 200.000

MapleLeaf

Bestilte 31.12.2022, estimert levering Q1 2025. Er det noen vits å holde på denne bestillingen?

Hvordan er priser ift kampanjer som kjøres nå?

Electric cars in Norway

Sitat fra: MapleLeaf på tirsdag 15. oktober 2024, klokken 06:47Bestilte 31.12.2022, estimert levering Q1 2025. Er det noen vits å holde på denne bestillingen?

Er vel endel usikkerhet nå om dagen... men flott bil da. Så det blir en smakssak dette her. Ser inne på FB gruppene at det snakkes mye om det samme som det du tenker.

For å være sikker så anbefaler jeg deg å ikke låse deg inne i avtale med feks 20-50'k for å komme ut av en kontrakt. Dette ligger gjerne inne i standard teksten.... Men det er bare mitt råd.

Generelt sett i Norge er nok trolig nybil prisene fortsatt på vei litt ned.... Trur eg ;D  Men ikke sikkert det gjelder denne modellen.

MapleLeaf

Sitat fra: Electric cars in Norway på tirsdag 15. oktober 2024, klokken 07:38
Sitat fra: MapleLeaf på tirsdag 15. oktober 2024, klokken 06:47Bestilte 31.12.2022, estimert levering Q1 2025. Er det noen vits å holde på denne bestillingen?

Er vel endel usikkerhet nå om dagen... men flott bil da. Så det blir en smakssak dette her. Ser inne på FB gruppene at det snakkes mye om det samme som det du tenker.

For å være sikker så anbefaler jeg deg å ikke låse deg inne i avtale med feks 20-50'k for å komme ut av en kontrakt. Dette ligger gjerne inne i standard teksten.... Men det er bare mitt råd.

Generelt sett i Norge er nok trolig nybil prisene fortsatt på vei litt ned.... Trur eg ;D  Men ikke sikkert det gjelder denne modellen.

Takk for det! Da jeg bestilte var det 5000kr i depositum, så ikke noe problem.

Er jo interessant om prisen ved bestilling nå (2 år etter) er den samme gitt den høye inflasjonen. Enten var den dyr da, eller er billig nå

Electric cars in Norway

Sitat fra: MapleLeaf på tirsdag 15. oktober 2024, klokken 08:09

Generelt sett i Norge er nok trolig nybil prisene fortsatt på vei litt ned.... Trur eg ;D  Men ikke sikkert det gjelder denne modellen.

Er jo interessant om prisen ved bestilling nå (2 år etter) er den samme gitt den høye inflasjonen. Enten var den dyr da, eller er billig nå
:+1:

Oddaa

Sitat fra: MapleLeaf på tirsdag 15. oktober 2024, klokken 08:09

De 5000 fikk du vel til og med tilbake. I alle fall gjorde jeg det. Jeg kommer til å kansellere.
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Kansellert bestilling 2025 EX90

AJ82

Med de utsettelsene som har vært er det ingen problem å få tilbake depositum.
- 2024 Polestar 3
- 2022 Kia EV6
x 2022 Mercedes EQE 43 AMG
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA