Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stor skjerm resetter seg under kjøring

Startet av SilverArrow, fredag 10. januar 2020, klokken 20:06

« forrige - neste »

OlaM

Så spørs det bare om de har lest loggen med litt ønskende øyne og ment at feilmeldingene pekte på din minnepinne og ikke eMMC-kortet som kan ta kveld.
'21 3LR

nie

#16
Sitat fra: cra på fredag 10. januar 2020, klokken 23:12
Sitat fra: SilverArrow på fredag 10. januar 2020, klokken 20:06
For 8 dager siden så resette stor skjerm seg under kjøring på motorvei i 90km/t.

Hvordan artet det seg? Full reset med logo og bortfall av musikk, klima etc?

Jeg hadde en rekke "mini-restart" på skjermen på mandag. Skjermen gikk i svart i 2-3 sekunder. Omtrent som om man bare kobla fra ledninga til bildet. Musikk, klima etc var uberørt. Det gjentok seg 10-15 ganger på to halvtimes kjøreturer.
Dette som du cra beskriver her har jeg opplevd igår og idag.
Har du fått noen forklaring på hva dette skyldes og har du fått det fikset?

1000kwh

Sitat fra: nie på lørdag 15. februar 2020, klokken 21:52
Sitat fra: cra på fredag 10. januar 2020, klokken 23:12
Sitat fra: SilverArrow på fredag 10. januar 2020, klokken 20:06
For 8 dager siden så resette stor skjerm seg under kjøring på motorvei i 90km/t.

Hvordan artet det seg? Full reset med logo og bortfall av musikk, klima etc?

Jeg hadde en rekke "mini-restart" på skjermen på mandag. Skjermen gikk i svart i 2-3 sekunder. Omtrent som om man bare kobla fra ledninga til bildet. Musikk, klima etc var uberørt. Det gjentok seg 10-15 ganger på to halvtimes kjøreturer.
Dette som du fra beskriver her har jeg opplevd igår og idag.
Har du fått noen forklaring på hva dette skyldes og har du fått det fikset?
Vet en annen med samme problem. Ikke full resetting, men som om en ledning kommer holder på å falle av.

Da kan det jo være software! Når så mange opplever det

nie

#18
Sitat fra: 1000kwh på lørdag 15. februar 2020, klokken 21:56
Sitat fra: nie på lørdag 15. februar 2020, klokken 21:52
Sitat fra: cra på fredag 10. januar 2020, klokken 23:12
Sitat fra: SilverArrow på fredag 10. januar 2020, klokken 20:06
For 8 dager siden så resette stor skjerm seg under kjøring på motorvei i 90km/t.

Hvordan artet det seg? Full reset med logo og bortfall av musikk, klima etc?

Jeg hadde en rekke "mini-restart" på skjermen på mandag. Skjermen gikk i svart i 2-3 sekunder. Omtrent som om man bare kobla fra ledninga til bildet. Musikk, klima etc var uberørt. Det gjentok seg 10-15 ganger på to halvtimes kjøreturer.
Dette som du fra beskriver her har jeg opplevd igår og idag.
Har du fått noen forklaring på hva dette skyldes og har du fått det fikset?
Vet en annen med samme problem. Ikke full resetting, men som om en ledning kommer holder på å falle av.

Da kan det jo være software! Når så mange opplever det
Men noen må vel ha vært inne og fått en forklaring/fix på dette?
Er dette noe som folk har opplevd i årevis eller har det oppstått i forbindelse med en av de siste oppdateringene?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA