Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

FSD - HW3 - Upgrade - Model 3 (Baby Tesla)

Startet av Toalmar, mandag 06. januar 2020, klokken 19:47

« forrige - neste »

Toalmar

Da kan det se ut til at oppgradering til HW3 for de som har kjøpt FSD har begynt.
Kommer nok til Norge også etter hvert. Leser man litt i teksten ser det ut til at settene kommer til Tesla merket med bilens Vin

https://www.teslarati.com/tesla-full-self-driving-hw3-upgrade-full-details-lessons-learned/

Endret emne beskrivelse etter info fra OhmPaPa
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

OhmPaPa

Sitat fra: Toalmar på mandag 06. januar 2020, klokken 19:47
Da kan det se ut til at oppgradering til HW3 for de som har kjøpt FSD har begynt.
Kommer nok til Norge også etter hvert. Leser man litt i teksten ser det ut til at settene kommer til Tesla merket med bilens Vin

https://www.teslarati.com/tesla-full-self-driving-hw3-upgrade-full-details-lessons-learned/


Feil. Jeg har kjøpt FSD for lenge siden til min TMX men denne oppgraderingen Teslarati skriver om er kun til dere med baby-Tesla!  :D  :-[ :P


geirci2

Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

OhmPaPa


Toalmar

#4
Sitat fra: OhmPaPa på mandag 06. januar 2020, klokken 20:19
Feil. Jeg har kjøpt FSD for lenge siden til min TMX men denne oppgraderingen Teslarati skriver om er kun til dere med baby-Tesla!  :D  :-[ :P
Har lagt til info i emnetekst etter din info, takk for tilbakemeldingen :)
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Motorwatt

Mener de sa at HW3 skulle rulles ut fra vest til øst i USA (med enkelte unntak). Først S/X med AP 2.5 og MCU 2. Det begynte de med i august, men går fryktelig sent.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

emmern

Er flere S/X som har fått den men det kommer neppe til Europa emd det første. Vet ikke om å se trafikkregler er nok liksom
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

TeslaModelX

Sitat fra: Motorwatt på mandag 06. januar 2020, klokken 22:24
Mener de sa at HW3 skulle rulles ut fra vest til øst i USA (med enkelte unntak). Først S/X med AP 2.5 og MCU 2. Det begynte de med i august, men går fryktelig sent.

Hva gjør de med MCU 1?

dragmore

Sitat fra: ModelS på tirsdag 07. januar 2020, klokken 08:43
Sitat fra: Motorwatt på mandag 06. januar 2020, klokken 22:24
Mener de sa at HW3 skulle rulles ut fra vest til øst i USA (med enkelte unntak). Først S/X med AP 2.5 og MCU 2. Det begynte de med i august, men går fryktelig sent.

Hva gjør de med MCU 1?

Går mye rykter, men det snakkes om at MCU1 og AP3.0 trenger nye interfaces/overganger og konvertere på HW siden.. De kommer seg ikke unna at vi har bestilt FSD, og de kan ikke levere uten HW3 eller nyere. Så jeg tipper de jobber nok med noen overganger + sw oppdateringer som skal håndtere ulike videoformater på kameraer etc..
Tesla Model S75D -2017  - HW3.0+MCU2.0 oppgradert, nå med nye HW3.0 kameraer!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA