Denne mailen kom nå vedr skvettlapper ( All-Weather Protection Kit)

Startet av volkan, mandag 06. januar 2020, klokken 13:49

« forrige - neste »

volkan

I regioner hvor salting, sand eller grus er brukt for å gi bedre vinterføre på veiene, vil vi sende ut et All-Weather Protection Kit for å beskytte lakken din mot steinsprut – uten kostnad. Instruksjoner for selv-montering følger med. Hvis du ikke har mulighet til å montere selv kan du booke en time for montering gjennom din Tesla-app.
Bekreft adressen og telefonnummeret ditt i din Tesla-konto. Vi sender All-Weather Protection Kit til ditt lokale postpunkt. Du vil få en melding fra posttjenesten når det er klart til henting.
Les mer om andre nyttige tips til hvordan du kan få mest ut av vinterkjøring – inkludert hvordan du kan maksimere rekkevidde, forbedre kjøreopplevelsen og vedlikeholde din Tesla.

volkan

LEnken fører ikke til noe sted hvor jeg kan taste inn noe som helst da... regner med at det går seg til... :)

Det som er litt negativt er at nå som verkstedene endelig ser ut til å være ajour med køer vil dette sannsynligvis bygge opp de køene igjen... Håper de fleste skrur på selv :))

Tafsern

Tesla pakker inn innrømmelsen ifm dårlig lakk og etterpåklokskap i et "fancy" navn og en hyggelig mail.

Må nesten flire litt. 

elbilnett

De kan også lettere skyve seg unna garantiansvar ved å lansere dette kittet. Kommer garantert til å bruke dette som argument dersom det er synlig rust og man ikke har installert kittet.

1000kwh

Sitat fra: Tafsern på tirsdag 07. januar 2020, klokken 14:14
Tesla pakker inn innrømmelsen ifm dårlig lakk og etterpåklokskap i et "fancy" navn og en hyggelig mail.

Må nesten flire litt.
Du ler av at de installerer skvettlapper gratis for alle?

TeslaModelX

elbilnett

Sitat fra: ModelS på tirsdag 07. januar 2020, klokken 14:47
Kun model 3? Har de dårligere lakk enn resten?
Tar noen måneder før lakken herder skikkelig på Model 3. Min erfaring er at Model S og X har sterkere lakk når den er helt ny.

RonnyØ2

Sitat fra: elbilnett på tirsdag 07. januar 2020, klokken 14:30
De kan også lettere skyve seg unna garantiansvar ved å lansere dette kittet. Kommer garantert til å bruke dette som argument dersom det er synlig rust og man ikke har installert kittet.

Ytre påvirkning får man sjelden eller aldri dekket uansett, så det spiller ingen rolle.

castortroy

Lurer på hva som gir best resultat; at jeg skur de på selv eller at tesla gjør det :P

RonnyØ2

Sitat fra: castortroy på tirsdag 07. januar 2020, klokken 19:06
Lurer på hva som gir best resultat; at jeg skur de på selv eller at tesla gjør det :P

Selv hadde jeg benyttet anledningen ved en grundig vask. Sørget for at alt var rent og tørt, lagt på en fint tilpasset beskyttelsesfolie mellom lakk og skvettlapp, og montert selv.

Elmo

Pakken som er sendt til meg veier 4,1 kilo :o   Kan 2 eller 4 mini-skvettlapper veie så mye ??

Tiden vil vise hva jeg får  :P
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Tesla Model 3 AWD/FSD 2019/03 med FW: 2025.44.3
Seat Mii 2020/01.
eUp 2014 - solgt.
Div. Saxo/P106 el, tilsammen 170.000 km.

pekle

castortroy

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA