Enig med de som skriver pingpong her. Bilen svaier fra side til side, og jeg tenker støtt og stadig "fyren bak meg er sikkert overbevist om at jeg kjører i påvirket tilstand" ..
Det geniale er jo at når du faktisk kjører i påvirket tilstand vil politiet bare tenke at du kjører på autopilot og la deg kjøre videre...

Morsom spøk, genialt og NÅR er vell ikke akkurat de rette ordene her. Og tilbake til alvoret. OM du er så patetisk å setter deg bak rattet i påvirket tilstand, så må man for guds skyld håpe at folk blir stoppet. Fælt og se data på promille kontroller avogtil når man leser at feks 5 av 50 biler som ble stoppet var påvirket. Det er hver 10ende bil du møter på veien!
Ja takk til flere promillekontroller sier jeg! SKREMMENDE få jeg har vært med på, 12 år med lappen og 25k km snitt vært år.. Har vell blåst 2 ganger i mitt liv!
Folk som er glade i en fest og et par glass på kvelden og sene nattestimer som meg,, kjøp dere en alkotester og spar samfunnet for X antall farlige og potensielt tragiske situasjoner!

Nå var dette svar på det som etter alle solemerker var en spøk. Men kan ikke understreke hvor viktig dette er!