Skrevet av Emne: Hvor mange har bestilt SB?  (Lest 1528 ganger)

Sponzo

• Full Member
    • Vis profil
Sv: Hvor mange har bestilt SB?
« Svar #15 på: torsdag 02. januar 2020, klokken 03:46 »
Drar fort på, ja... Sport er jo topp utgpkt da👍kunne egentlig tenkt meg å kun spec optisk/litt praktisk... 2 x S-line + hengerfeste, 360-kamera, glassoptikk, ambiente, kalipere...men tør vel ikke kutte adaptiv cruise & rails iht videresalg om 3-5 år...? 🙃synes etron har bra med elektronikk standard...
Bestilling p.t er følgelig S-line Business + d over...mulig 21" også. Vinterdekkpakke m/ sorte Lamina 20"/serviceavtale i rabatt inkl. Kjøper dere evt 22" løst i ettermarked?

Tror adaptiv cruise og rails er lurt ja, samt hengerfeste.
Vurderte endel frem og tilbake ang matrix, men har foreløpig droppet det. Jeg "bruker/utnytter" det omtrent aldri, sjelden jeg ikke kjører på opplyst vei, og det kan i tillegg aktiveres gjennom FOD etterhvert. Droppet S-Line eksteriør pga at det gjør lite for utseende på mørkere bil og siden Advanced Sport kommer med samme seter som S-Line interiør og skinn/alcantara er standard ble det mye å betale for litt ekstra bare.

Er fortsatt litt i tenkeboksen ang fargede kalipere og doble vinduer.
Blir nok disse i 22"

A.J.

Er det bare meg som er irritert over at Audi kjører reklamer for E-tron SB med 22" felger som det ikke går an å få kjøpt før neste modell år?

Det blir jo villedende markedsføring ....21” felgene fra vanlig e-tron er jo bare trauste saker
« Siste redigering: lørdag 08. februar 2020, klokken 02:35 av Sponzo »

PaalO

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Hvor mange har bestilt SB?
« Svar #16 på: tirsdag 18. februar 2020, klokken 15:42 »
Mesteparten av diskusjonene foregår jo i SUV delen av forumet, men hadde vært gøy og sett hvor mange som venter på denne perlen av en bil.

Har bestilt en SB S-Line Navarra blå med oppgitt leveringsuke 20

« Siste redigering: tirsdag 18. februar 2020, klokken 16:00 av PaalO »