Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ujevn sammensetning av model 3

Startet av studmed, onsdag 11. desember 2019, klokken 15:10

« forrige - neste »

Kårepåsporet

Sitat fra: Ingeniøren på fredag 13. desember 2019, klokken 07:22
Sitat fra: Klykken på torsdag 12. desember 2019, klokken 22:31
Har så langt seks stk i min omgangskrets med model 3. Ingen klager, ingen misfornøyde og så langt bare velstand. 5 kjøpte i mars/april, én nå i desember. Ingen sure miner ved utlevering heller. Top notch over hele linja, altså.

Tror det er fåtallet med problemer, mens de som har problemer roper ut høyt og tydelig.

Har du noen gang hørt om noen som klager til venner og bekjente om sin nye bil ?  :) :)

Min kollega har vært 4 ganger på verksted siden mars, en gang opptil 3 uker, og alt er ikke fikset enda, men han bare smile. Forstår det ikke - eller jo jeg gjør vel det  :)

Jeg forteller åpent om mine bilkjøp. Også TM3.
Jeg er oppgitt over at Tesla søler bort så mye penger på ting som kunne vært gjort skikkelig med en gang, det forteller jeg på SC også, men jeg smiler og stortrives med bilen selv om den må på verksted flere ganger for å justere glasstak, så lenge jeg får lånebil!
For bilen er suveren, og små lakkdefekter ødelegger ikke min nybilfølelse.
Det gjorde defekt 12 voltsbatteri i vår Ioniq med to driftsstans før tullingene på verksted fikk lov å bytte batteri! Men Kia og Hyundai vil jo åpenbart ikke ha meg som kunde så det er greit. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA