Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Varme i setet via app?

Startet av TeslaModelX, tirsdag 10. desember 2019, klokken 08:35

« forrige - neste »

TeslaModelX

Noen som vet hvorfor det er mulig å slå på varme i setet via appen? For min del fungerer det ikke siden (jeg tipper) det må en viss vekt til før det faktisk aktiveres.

Handyman

I min TM3 varmes setet (ikke settet  ;D ) selv om det ikke sitter noen der.
Veldig deilig å sette seg i et varmt sete dersom bilen bare har stått kort tid til forvarming.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

leafolainen

Sitat fra: ModelS på tirsdag 10. desember 2019, klokken 08:35
Noen som vet hvorfor det er mulig å slå på varme i settet via appen? For min del fungerer det ikke siden (jeg tipper) det må en viss vekt til før det faktisk aktiveres.
Har det samme problemet. Bilen registrerer innstillingen, men varmen kommer ikke på før jeg faktisk starter bilen (eller sitter i setet som er din teori).

TeslaModelX

Sitat fra: Handyman på tirsdag 10. desember 2019, klokken 08:39
I min TM3 varmes setet (ikke settet  ;D ) selv om det ikke sitter noen der.
Veldig deilig å sette seg i et varmt sete dersom bilen bare har stått kort tid til forvarming.

Gjelder det bare model 3 kanskje? Skriveleif fikset  ;)

Klykken

Gjelder samme på vår S. Blir ikke forvarmet seter, men selve kupeen og rattet er jo varmt så ikke noen krise sånn sett.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

o.b.lix

«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA