Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla orginale gulvmatter med høy kant

Startet av studmed, mandag 09. desember 2019, klokken 19:08

« forrige - neste »

studmed

Har noen erfaring med teslas gulvmatter til 2100 kr? Jeg ser at de mangler fullstendig beskyttelse for hvor man hviler venstre fot under kjøring. Tror dere dette blir et problem?

ALternativt vurderer max spider sine gulvmatter som gir noe mer fullstendig beskyttelse.

Counterpointer

https://www.taptes.com/collections/tesla-model-3-accessories-wholesaler

Taptes er omtrent det samme som Maxpider og halve prisen av orginale.

Selv har jeg laget custom av matte fra Biltema til 349kr (for hele settet)


daggad

Jeg har fått de og synes de ser bra ut jeg selv om jeg mangler bil å ha de i da...
Enig i at de kanskje burde dekket hele "hvilepedalen" men det er ingen stor sak. Store gode kanter, plass til myyye slaps der.
Stiv pris selvsagt. Kjøpte også trunkmatte. Denne er av litt tynnere materiale som sikkert er praktisk når en skal i rommet under.
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

MikkeBoomBoom

Fikk dem på plass for noen uker siden. Funker fint, verdt pengene synes jeg. Kollega gikk for et billigere sett fra tredjepart. Etter å ha lagt dem i press på varmekablene ble de nesten rette.. ;)

Thalgar

Sjekk mattene som m.a. Gytis sel. Svært nøgd med dei. Perfekt passform, høg kant og dekkar "kvilepedalen".

https://www.gytisautek.no/tesla-model-3-2017-gulvmatter-3-stk
Model Y LR Quicksilver, 2023

M@rtin

Også fornøyd med Gytis-mattene. Lette og myke, derfor ikke vanskelig å ta inn og ut.

Martin
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA