Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla måneds abonnement for 4G bruk.

Startet av Samco, lørdag 07. desember 2019, klokken 23:11

« forrige - neste »

itre

Noen som vet om hvilke forbehold Tesla har hatt i sine salgsvilkår for model 3 om at slik betaling vil komme, samt når forbeholdene ble introdusert/offentliggjordt?

Har selv ingen problemer med abonnement for slike tjenester, men tilgangen til å opprette/endre avtalevilkår for en såpass dyr ting som bil, burde være liten.


Tom


Almis

Jeg kjøpte en SR+, som da ikke har premium connection. Det eneste jeg savner der er vel egentlig live trafikkdata. Hadde ikke gjort meg noe å betale en hundrelapp i måneden for det.

Men den bruker jo data nå, som jeg ikke betaler for (Spotify, netflix, YT osv). Når må jeg begynne å betale?
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Dudex

Sitat fra: Almis på mandag 09. desember 2019, klokken 16:37

Men den bruker jo data nå, som jeg ikke betaler for (Spotify, netflix, YT osv). Når må jeg begynne å betale?

Er slik jeg leser det. Netflix er veldig flott når frøkna er på lengre ærend

geirci2

Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA