Hurtiglading e-tron kostnader sparing

Startet av Ribers, søn 01. des 2019, kl. 15:54

« forrige - neste »

ThomasEL

Sitat fra: daktari på tor 23. apr 2020, kl. 11:10
Sitat fra: ThomasEL på tor 23. apr 2020, kl. 10:06
Sitat fra: Orbit på tor 23. apr 2020, kl. 09:39
Tipper vedkommende har brukt Ionity sin egen app og fått full pris. En må bruke Audi-kortet for å få den reduserte avtaleprisen.

Får man automatisk utlevert Audikortet med ett års abonnement når man får utlevert ny bil hos forhandler? Eller er det noe man må bestille selv i ettertid?
Du må opprette eget abo hos Audi E-tron charging services. En god forhandler gir deg mulighet til det ved henting eller du gjør det selv når det passer. Jeg gjorde det 2 måneder for tidlig så mine fordeler (rabatt i 1 år) forsvinner rett før fellesferien...
https://e-tron.charging-service.audi/web/audi-no

Takk!
Men man får et fysisk kort hos forhandler? Eller kan jeg opprette dette selv allerede nå? (Får bilen over helga)

Har forøvrig opprettet MyAudikontoen, lagt til bilen og lastet ned appen.
Men må fysisk inn i MMI i bilen og legge meg til som hovedbruker før jeg kan bruke app etc.
Skoda Enyaq 85X Sportline Max (2026)

Audi e-tron 55 AS (solgt)
Skoda Citigo (solgt)
Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Orbit

Min forhandler hadde skuffen full av kort, og koblet et opp mot mitt kundeforhold ved utlevering. Ser også på kontosidene for lading at jeg har fritt abonnement ut 2020, dvs ca 18 måneder.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

daktari

Sitat fra: Orbit på tor 23. apr 2020, kl. 11:53
Min forhandler hadde skuffen full av kort, og koblet et opp mot mitt kundeforhold ved utlevering. Ser også på kontosidene for lading at jeg har fritt abonnement ut 2020, dvs ca 18 måneder.
interessant. Dette har visst jeg også.

"e-tron Base Fee Promotion

Gyldig 19.07.2019-31.12.2020"

Samtidig går kontrakten min ut 18/7. Må visst ringe dem.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA