Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

IPace vs Model x

Startet av Scoob98, torsdag 14. november 2019, klokken 07:50

« forrige - neste »

4Matic Fanatic

Sitat fra: Norwegian Wood på søndag 01. desember 2019, klokken 04:32
..Potensielle reparasjoner i 100.000 kroners klassen har innvirkning på bruktbilprisen ..
Det er fullt av potensielle 100.000kr-bomber i dyre bruktbiler, men det skremmer da ikke folk fra å kjøpe dem.
Uansett ville jeg ikke valgt noe annet her, fordelene har du hele tiden og ryker noe får man bare finne en måte å fikse det på.

Skulle jeg spart penger kunne jeg bare fortsatt med 2 eGolf'er og brukt veteran-MB'n på alt av langturer som før, garantert billigere bilhold.
Og garantert kjedeligere.   ;D

Electric cars in Norway

Sitat fra: daktari på søndag 17. november 2019, klokken 11:00
Jeg tror Jaguar vil senke prisene mer, enten i form av mer utstyr eller en EV300 med litt mindre kapasitet/ytelse.

Daktari, jeg tror likt med deg men jeg spurte på Motorpool A&B sist gang jeg var der om dette tema og han der sa at han trodde ikke det ville skje. Men men...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA