Tips for raskere software update.

Startet av xerxes, tir 12. nov 2019, kl. 18:15

« forrige - neste »

raypettersen

Hvor står det checking for updates? Jeg er flere måneder bak og ser ingen tegn til dette ved å besøke siden.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Øggen

Sitat fra: raypettersen på fre 22. nov 2019, kl. 22:28
Hvor står det checking for updates? Jeg er flere måneder bak og ser ingen tegn til dette ved å besøke siden.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Trykk på bilen i meny for å åpne settings/innstillinger.
Nederst til venstre har du kortet "software/programvare"
Med en gang du trykke på den åpna det seg ny meny, og rett under der som versjonen på softwaren din står, vil det dei første sekunda stå " checking for updates" for så å gå over til "car is updated/latest software(huska ikkje)
Den sjekka på nytt for kvar gang du trykke deg inn på software menyen. Berre sjekk😉

Edit: om du he veldig gammel software he du kanskje ikkje denna funksjonen enda. Kan ringe support for å pushe ny om du står på wifi.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

raypettersen

Stemmer, leste litt om dette. Vi med V9 har ikke update grafikken som stadig nevnes.

Litt fjollete tips dette med 5x trykk på advance, det gjør ingenting. Ren placebo. Hvordan vet jeg dette? Jeg jobber med nettverk og sjekket i brannmurlogger. En fun fact, hvis du vil tvinge bilen til å "ringe hjem" så kan du bare sitte i stua og trykke unlock, så gjør bilen en handshake til en tesla.service api server, og noen ymse oppkoblinger mot cloudfront (aws).

Kim-

Hadde ikke fått varsel om ny oppdatering i dag, men gikk inn på software kolonnen, og der stod den på «checking for update». Liten tid etterpå stod det at en ny oppdatering kunne lastes ned, så er bare å stikke innom den kolonnen så ser den etter oppdateringer.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA