Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

SEAT Mii Electric Frii

Startet av edyrli, tirsdag 29. oktober 2019, klokken 08:14

« forrige - neste »

arthur

Kilde? ESA har godkjent momsfri leasing til 2021.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

elektrolux

Eneste sikre med slike avtaler er at det blir dyrere enn reklamen tilsier.

Bare vent på regningene på *service* og skader utover vanlig slitasje, så er det nok bedre å kjøpe enn å leie
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

nilsen33

Service er jo inkludert.

Tror nok dette er en meget god deal. Synd at det var så få biler tilgjengelig.

BatteriOgFossil

Har dere som rakk å bestille mottatt avtale-dokumenter for elektronisk signering?

edyrli

Nei,
Har fått 2 mail. Først en med bestillings bekreftelse. Så en med tittel "veien videre" som forteller at jeg kommer til å bli kontatket og de beklager ventetiden.
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
2017 Zoe Z.E. 40 Bose
2020 SEAT Mii Electric Frii
2013 Peugeot iOn
2009 Reva i

JorgenM

Sitat fra: torlie på tirsdag 29. oktober 2019, klokken 08:40
egenandel kr 10.000,- er veldig høyt.
Det avhenger vel av kjørestil og hvor man bor.

Har kjørt bil i 25 år og aldri hatt skade/uhell der forsikring har vært involvert. Kjører vel ca 30k per år.
Jeg setter alltid egenandel til maks og har spart endel 10-tusen på det opp gjennom årene.
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

ToWalkOrDrive

Er visst utsolgt nå...inntil videre.
Tesla Model Y                         2021-

arthur

Men nå har de plutselig 350 biler til som kan bestilles på onsdag til uken! :+1:
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Daruu

2020 VW Eup range

arthur

Fikk mail;

Takk for at du viser interesse for vårt fleksible og elektriske bilabonnement, SEAT Frii. Og ikke minst: Takk for tålmodigheten etter at vi måtte sette på pauseknappen som en følge av den enorme responsen vi møtte etter lanseringen.

Nå er vi snart klare for å åpne igjen!

Kommende onsdag blir SEATs Frii bilabonnement igjen tilgjengelig. Du som allerede har meldt din interesse får informasjonen aller først, så fort vi åpner i løpet av onsdag. Da kan du gjennomføre hele kjøpsprosessen på nettsidene våre, og derfor ber vi deg ha din BankID klar på åpningsdagen. 

Når vi til uka åpner for nye bestillinger, tilbyr vi SEAT Mii electric med enda mer utstyr enn forrige gang SEAT Frii var tilgjengelig. Men du kan like full forvente en pris som vekker oppsikt, og den samme fleksibiliteten i et bilabonnement hvor praktisk talt alle kostnader er inkludert. Selvsagt er det heller ingen bindingstid, slik at du når som helst etter den første måneden kan si opp Frii med bare én måneds oppsigelsestid.

Denne gangen har vi 350 biler tilgjengelig via Frii-abonnementet. Med tanke på den store etterspørselen og hvor fort et tilsvarende antall biler ble bestilt sist, anbefaler vi interesserte kunder å være klare for å bestille straks vi åpner igjen. Du som allerede har meldt din interesse får som nevnt beskjed så fort bestillingsløsningen åpner. 

Les hva Motors journalist skriver etter å ha prøvekjørt Mii electric

Når du hører fra oss på onsdag, får du samtidig mer informasjon om vårt oppdaterte tilbud og hvordan du kan bestille ditt Frii-abonnement.

Med ønsker om en riktig god helg!


Vennlig hilsen

SEAT Norge


   
   
   
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

goggo

Jeg er også en av de heldige som fikk mail, det virker som de har sendt ut til de som meldte seg på interesselista etter at den første batchen var utsolgt.

Jeg har ingen erfaring med leie/leasing av bil, og finner lite info på Seat websiten.
Lurer derfor på noen saker som dere som allerede har skrevet kontrakt kanskje kan svare på:


  • Slik jeg forstår det så er altså minimum leietid 2 måneder, stemmer dette? (står 6 måneder på websiden hos Seat)
  • Kan man velge leveringstidspunkt, eller må man ta den når den er klar for levering fra Seat? For meg ville midten av april være perfekt.
  • Er service inkludert?
  • Er vinterhjul og sommerhjul inkludert?
  • Kommer det noen start- eller leverings kostnader i tillegg, spesielt for oss som bor utenfor Oslo?
  • De oppvarmede setene, er det primitivt som på I-Miev trillingene (enten kaldt eller svi ræva med dårlig varme i ryggen), eller er det som jeg er vant til fra Soulen med flere styrker og jevn fordelig av varmen?
  • Er det virkelig ikke rattvarme?

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

arthur

Jeg tror vi alle vil få svar på de fleste av de spørsmålene på onsdag når vi får en mail fra Seat og tilbud om å leie en slik bil. I mellomtiden tar jeg helg!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

goggo

Sitat fra: arthur på lørdag 23. november 2019, klokken 11:49
Jeg tror vi alle vil få svar på de fleste av de spørsmålene på onsdag når vi får en mail fra Seat og tilbud om å leie en slik bil. I mellomtiden tar jeg helg!

Joda, jeg ser den. Er bare redd at det går bare noen få minutter fra de sender ut mailen og til alle de 350 bilene er reservert... Tror jeg tar en telefon til Seat på mandag, jeg.

Mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Pompel79

Er det noen som har hørt noe om når SEAT legger ut flere Frii biler i morgen? Er det venteliste eller er det første mann til mølla som gjelder? Noen som har hørt hva prisen vil bli nå?

arthur

De som har meldt sin interesse har fått tilsendt mail med beskjed om at i morgen er det mulig for ytterligere 350 biler, men ingen pris eller utstyr er nevnt. Har man ikke fått tilsendt mail så har man trolig gått glipp av muligheten.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA