Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skifte navn på delforumet fra I.D.Neo til ID.3?

Startet av e-curious, tirsdag 29. oktober 2019, klokken 05:26

« forrige - neste »

e-curious

Nå når bilen har fått en endelig betegnelse, så tror jeg at det blir mer oversiktlig dersom tråden skifter navn til det bilen heter.

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Radiobil1


tornaldo

Virker som administrator/moderator har tatt en lang høstferie..
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

Amatøren

Admin driver å smårydder på Nissan delen. Han begynte der.

Husk dette er noe han gjør ved siden av vanlig arbeid og familietid. Ting tar tid.

Kommer nok til Volkswagen delen på sikt. Ikke mas så han gir opp.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

tornaldo

Jeg bare registrerer at dette forumet driftes av Norsk elbilforening, med 44 ansatte, 35 mill kr driftsinntekter, og med nesten 10 mill overskudd siste to år.

Da så jeg for meg muligheten for å spandere et par ekstra tusenlapper for å få forumet up to date. Som medlem forventer jeg litt mer, så min kritikk er ikke ment til han ene frivillige.

Var ikke klar over at hjelpeside nr 1 for elbileiere i Norge da driftes på ren frivillighet, av EN person. Da kan det være en idé å knytte til seg en frivillig eller to til, som kan være med å bidra. Slik jeg ser engasjementet blant enkelte her, bør ikke det være umulig.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA