Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken farge velger du på PS2?

Startet av telcontar, søndag 06. oktober 2019, klokken 11:28

« forrige - neste »

Electric cars in Norway


Electric cars in Norway


Fendern

Sitat fra: Electric cars in Norway på fredag 06. desember 2019, klokken 20:48
Thunder er ikke den.

Jeg tror faktisk det er det! Se de siste innleggene mine. Men jeg tror lyset bedrar.

Chimp

Sitat fra: Fendern på fredag 06. desember 2019, klokken 23:15
Sitat fra: Electric cars in Norway på fredag 06. desember 2019, klokken 20:48
Thunder er ikke den.

Jeg tror faktisk det er det! Se de siste innleggene mine. Men jeg tror lyset bedrar.

Ja jeg tror du har rett. Thunder er nok en farge som uten sollys vil virke mørk grå, på dagtid overskyet noe a la blågrå som i forrige video, i direkte sollys kommer nok mye mer av den lyse blåfargen frem som du ser på volvoen tidligere i denne tråden

Fendern


Chimp

Du har rett i det. Fordi den ene showcaren har vært hvit, en thunder og nå en svart. Ingen andre farger har vært vist in real life pr dags dato.

Electric cars in Norway

Sitat fra: Chimp på lørdag 07. desember 2019, klokken 10:58
Sitat fra: Fendern på fredag 06. desember 2019, klokken 23:15
Sitat fra: Electric cars in Norway på fredag 06. desember 2019, klokken 20:48
Thunder er ikke den.

Jeg tror faktisk det er det! Se de siste innleggene mine. Men jeg tror lyset bedrar.


Ja jeg tror du har rett. Thunder er nok en farge som uten sollys vil virke mørk grå, på dagtid overskyet noe a la blågrå som i forrige video, i direkte sollys kommer nok mye mer av den lyse blåfargen frem som du ser på volvoen tidligere i denne tråden

Ja du har rett. Jeg trodde jeg svarte på telcontar og den Volvoen. Den var ikke samme Thunder som jeg har i videoene mine nede fra Oslo Polestar senter... Den andre er Thunder...

Det som er vanskelig med videos er "å få frem den rette fargen" selv om det er ulikt takbelysning innendørs....

Electric cars in Norway

Sitat fra: Chimp på lørdag 07. desember 2019, klokken 20:53
Du har rett i det. Fordi den ene showcaren har vært hvit, en thunder og nå en svart. Ingen andre farger har vært vist in real life pr dags dato.

Chimp, nice info :+1: var ikke klar over det. Chimp vet du om de skal bytte ut den hvite i Oslo med en av de to andre? Da vil jeg innom der igjen :+1:

Electric cars in Norway

Chimp, nå lurer jeg enda mer..... du sier de bare har laget tre farger... er ikke der merkelig at de ikke lager en bil med hver farge og sender disse rundt på rotasjon til de enkelte showrooms?  just saying...

Og jeg filmet jo de 6 stk lakk platene der nede i Oslo med
Snow,
Magnesium,
Thunder og
Moon og
Midnight og
Void.

Bilde fra Moon og de andre er på videoen.

Chimp

Ser det feks av instagram til polestar. Bla gjennom siste 50 bildene, alle er av hvit, sort og grå. Den sorte var nettopp på expo i Gøteborg, det ser du også på polestar group sverige på facebook hvor det ligger en del bilder fra arrangementet. Med nappa interiør for dem som vil ha det

Toft

Som det fremgår av bildene på demobilene er listen rundt grillen i bilens farge på snow og thunder, men i krom på void.

På snow, magnesium og thunder er listen i bilens farge. På de øvrige bilfargene er den i krom.

telcontar

Sitat fra: Toft på lørdag 14. desember 2019, klokken 08:39
Som det fremgår av bildene på demobilene er listen rundt grillen i bilens farge på snow og thunder, men i krom på void.

På snow, magnesium og thunder er listen i bilens farge. På de øvrige bilfargene er den i krom.

Det stemmer, er andre krom detaljer også på de som har krom liste i grillen.

Toft

Ja, Ok. Vet du hvilke andre detaljer det er?

telcontar

Er på bakfangeren. Ta en titt i konfigurator og se bakenden på bilen med forskjellige farger

mroek

Sånn for moro skyld så har jeg lekt meg litt i Photoshop med litt andre farger på bilen:

Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Du kan ikke vise dette vedlegget.

Synes den var ganske fin i rødt, faktisk. Den oransje ble litt over the top, mens grønn var litt midt på treet.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA