Skrevet av Emne: We Connect app  (Lest 2083 ganger)

RonnyØ2

  • Full Member
  • ***
  • Innlegg: 103
    • Vis profil
Sv: We Connect app
« Svar #15 på: torsdag 31. oktober 2019, klokken 19:55 »
Umulig å sette igang forvarming mm her nå også. Hvor kan man klage?

Radiobil1

  • Sr. Member
  • ****
  • Innlegg: 498
    • Vis profil
Sv: We Connect app
« Svar #16 på: torsdag 31. oktober 2019, klokken 22:48 »
Kom opp når jeg prøvde nå. Men er merkelig ustabil. Kan umulig være noe VAG er fornøyd med, kommer til å klage ifm fornyelse av abb, om ikke før.
2015 e-up!, 75 000 km  -  2018 e-golf, 17 000 km  -  2019 Ioniq, (Solgt)

Doleo

  • Jr. Member
  • **
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: We Connect app
« Svar #17 på: fredag 01. november 2019, klokken 09:37 »
Klager sendes på epost:
weconnect-support@volkswagen.de

De svarer på norsk. Tror det kan være greit at folk gir beskjed om at de er missfornøyd. Jeg fikk til svar i forrige uke at de hadde løst noen problemer, og det bare var å reinstallere appen så skulle det fungere... evt. så kunne jeg prøve på en annen telefon. Tjenesten har ikke fungert spesielt godt for meg i denne uken
« Siste redigering: fredag 01. november 2019, klokken 10:22 av Doleo »

Kleffa

  • Jr. Member
  • **
  • Innlegg: 6
    • Vis profil
Sv: We Connect app
« Svar #18 på: fredag 01. november 2019, klokken 15:37 »
Ser ut som det er oppe igjen nå. Får i alle fall kontakt med min bil.

thrain

  • Jr. Member
  • **
  • Innlegg: 18
    • Vis profil
Sv: We Connect app
« Svar #19 på: fredag 01. november 2019, klokken 18:44 »
Ja. Fungerer hos meg igjen også

Torzan

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sv: We Connect app
« Svar #20 på: søndag 03. november 2019, klokken 13:47 »
Den appen fungerte bra i to år og så gikk gratistiden ut.
Etter at jeg bestilte, og betalte for, forlengelse har ingenting virket.
Jag har gitt opp den appen nå, selv om det er synd. For det fungerte greit før.


JEK

  • Newbie
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: We Connect app
« Svar #21 på: mandag 04. november 2019, klokken 11:48 »
Hvis abonnementet har gått ut før du får fornyet det, må du ta kontakt med we connect folka. De må reaktivere sim i bilen.

DagRune

  • Jr. Member
  • **
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: We Connect app
« Svar #22 på: fredag 15. november 2019, klokken 11:24 »
Volkswagen beklager - sikkert flere som har fått mail med beklagelse. Den fungerer nå.
Fra email:
"Den siste uken var tilgangen til vår We Connect-tjeneste sterkt begrenset på grunn av en midlertidig teknisk forstyrrelse.
Vi beklager dette på det sterkeste, og er lei oss for eventuelle problemer det har forårsaket."