Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ettersending av ladekabel til modell 3 levert i juni.

Startet av Lorang71, mandag 16. september 2019, klokken 17:46

« forrige - neste »

Lorang71

Har noen mottatt denne? Evt. Fått noen dato for når den kommer?

kaares

Jeg ble lei av å vente, stakk innom Tesla Minde i Bergen sist torsdag etter jobb. De hadde ingen der, men hun skulle høre litt rundt neste morgen. Dagen etter fikk jeg en en telefon om at de hadde på Tesla Kokstad. Kunne sikkert fått den tilsendt, men jeg stakk innom samme dag for å få saken ut av verden.

Ropepåelgen


Jorgen Bjerke

Fikk bilen 25/6. Fikk ingen kabel. Leste her at det er vanlig og at den blir ettersendt. Leste så at enkelte ikke var registrert med mangel og dermed ikke sto i køen. Sjekket derfor da jeg var inne på service. Joda. Jeg sto ikke på lista, så da ble jeg ført opp. Venter fortsatt

jlan

2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

eDooku

Model 3 LR AWD - 25. mars 2019
Model S 85 - 24. juni 2014 [Solgt]

Lorang71

I dag fikk jeg varsling om pakke fra Tesla. Så endelig kommer ladekabel en. 😀

e.e.n

Fikk også sms idag om sending fra Tesla, så antar at dette er kabel. Hentet bil i slutten av juni.

AntonB

Noen som har fått kabelen?
Fikk melding fra posten om "forhåndsmeldt" pakke den 19 Sept. Men ingenting har dukket opp enda..

Lorang71

Jeg mottok blå 5m kabel i plastpose forrige uke. har allerede testet den :-)

Nicky777

Hentet min Model 3 i april, men da var de tomme for kabler. Skulle få så fort de hadde, men har fortsatt ikke fått (Nå i oktober). Har etterspurt den med jevne mellomrom, men hver gang får jeg beskjed om at de er helt tomme for dem.

Wisd0m

Ventet 14 dager på min nå. Hvor lenge har dere andre ventet? Må snart ha kabelen og kjenner at jeg har lite lyst å kjøpe kabel unødvendig. Blir vel å mase mer på Tesla da.

AntonB

14 dager siden du hentet bilen?
Ventet siden juni her, fikk melding fra posten om forhåndsmeldt pakke 19.sept men fortsatt ikke kommet.

Wisd0m

Sitat fra: AntonB på fredag 04. oktober 2019, klokken 09:36
14 dager siden du hentet bilen?
Ventet siden juni her, fikk melding fra posten om forhåndsmeldt pakke 19.sept men fortsatt ikke kommet.
Ordnet seg. Kontaktet utlevering på telefonen de hadde ringt meg på ved utlevering, og de hadde fått inn nye kabler, så jeg fikk hentet en.

Positivt overrasket over utleveringsseneret i Trondheim. Negativt over alle eposter jeg sender til Tesla sentralt.

Resiprok

Sitat fra: Wisd0m på søndag 27. oktober 2019, klokken 21:40
Sitat fra: AntonB på fredag 04. oktober 2019, klokken 09:36
14 dager siden du hentet bilen?
Ventet siden juni her, fikk melding fra posten om forhåndsmeldt pakke 19.sept men fortsatt ikke kommet.
Ordnet seg. Kontaktet utlevering på telefonen de hadde ringt meg på ved utlevering, og de hadde fått inn nye kabler, så jeg fikk hentet en.

Positivt overrasket over utleveringsseneret i Trondheim. Negativt over alle eposter jeg sender til Tesla sentralt.

Hentet du ut kabelen på utleveringssenteret på Flatåsen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA