Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering E-tron 50

Startet av Machina, lørdag 14. september 2019, klokken 21:18

« forrige - neste »

Trond.m

Sitat fra: JorEl på tirsdag 03. desember 2019, klokken 09:12
Kan det være at kunden må bestille bil i 2020, for at bilprodusentene skal ungå bøter? Slik at "hele" prosessen kommer på riktig side av årskiftet?
Edit; Audi legger dermed inn bestillingene skikkelig 2020.01.01
Nei, jeg mener det er registreringsdato som teller. Derfor har mange fabrikker produsert biler for lager slik at de kan sendes ut på markedet i 2020.

Machina

Spennende, er flere som nå melder at de får bil allerede i morgen (13.12) og neste uke. Noen her inne som skal hente bil i morgen?

Superelbilen


Jogex

Sitat fra: Superelbilen på mandag 23. desember 2019, klokken 18:50
Noen med noen oppdatering her?

Usikker om dette er nyttig informasjon, men jeg har bestilt Advanced Sport (med hengerfeste) og fikk først produksjonsuke 16.

Fant ut at sort optikk så helt nydelig, ut så la på det for en uke siden. Da gikk produksjonsuken ned til uke 6 :o

Forventet levering er uke 9.

Bestilte 4 oktober.
e-tron 50 - Bestilt 4/10-19 - Levering uke 15/2020

Trond.m


Trond.m

Er det noen vits å sjekke status i mitt bilhold ? Bilen min skal være i produksjon, men status i mitt bilhold er «bestilt»

Gogy1

Sitat fra: TM på søndag 05. januar 2020, klokken 20:54
Er det noen vits å sjekke status i mitt bilhold ? Bilen min skal være i produksjon, men status i mitt bilhold er «bestilt»
Bilen min også skal være i produksjon , men statusen er *bestilt*

jonste

Sitat fra: TM på søndag 05. januar 2020, klokken 20:54
Er det noen vits å sjekke status i mitt bilhold ? Bilen min skal være i produksjon, men status i mitt bilhold er «bestilt»

Status i Mitt bilhold ble tatt bort ca uke 44(rakk akkurat å se min gåtil status produksjon), og siden har ikke den fungert.

kingpin

Kontrakt skrevet 27/09-2019. Fikk beskjed av selger i dag om at  bilen har fått produksjon i uke 5, og at den skal være på plass senest uke 9.

SortRzoe2016

Samme her bestilte 03.09-2019 fikk se på skjermen hos selger nå, deler er blitt plukket og blir produsert mandag 27 januar uke 5, han sa det kunne ta opp til 9 uker å få tilsendt bilen....senest uke 14. Håper og tror den kommer før..:)

Trond.m

Seriøst !! 9 uker !!! Så lenge gidder jeg ikke å vente. Jeg drømmer tilbake til å kjøpe BMW som ser ut til å være den eneste leverandøren som har orden i sysakene. Da leveres bilen innen 3 uker etter at den ruller ut fra samlebåndet...har faktisk vært helt nede i 2 uker

Jogex

I alle dager... Min selger forespeilet 2-4 uker for frakt og klargjøring.
Fikk tydelig inntrykk av at det var normalen. Vet ikke om det er noe med logistikken som påvirker leveringstiden. Hvor i landet er dette, SortRzoe2016?
e-tron 50 - Bestilt 4/10-19 - Levering uke 15/2020

SortRzoe2016

regner med at det tar 2-4 uker..men han nevnte på at det kunne ta opp til 9 uker..(Telemark)

Martin-

Vi signerte kontakt denne uken, og har levering mellom uke 6 og 8 (i kontrakten).
Bilen står dog i Bremerhaven enda :)
MEN; Vi bestilte med hengerfeste, og i kontrakten står det etterlevering/montering av hengerfeste tidligst Q3 2020...
2021 Tesla Model 3 SR+ "Daily driver"
2020 Audi e-tron 50 "Solgt"
2017 Renault Zoe R90 "Konebil"
2013 Nissan Leaf Tekna "Byttet inn"
2013 Peugeot i-On "Byttet inn"
2012 Renault Fluence Z.E. Dynamiq "Kondemnert r.i.p."

Trond.m

#44
Fikk beskjed om at bilen min nå er ute på havet. Den er sjekket ut på skip 1. februar. Produsert uke 3, ankom BH 20. januar.
Da er det håp om bil neste uke   :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA