Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Autopilot - samme utfordringer i USA som vi opplever

Startet av S4e, lørdag 14. september 2019, klokken 18:21

« forrige - neste »

S4e

Kom over denne tråden og den viser det samme vi ser i Norge...
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/things-my-wife-said-about-navigate-on-autopilot-tonight.165382/

Som her er det stor forskjell hvordan den enkelte opplever AP og ikke minst NoA.  Noen er meget fornøyd, noen er fornøyd men ser mange svakheter og har lært seg triks å leve med det og noen synes funksjonaliteten er helt ubrukelig ;-)

Noe jeg personlig synes er veldig positivt er at de fleste (alle?) av utfordringene vi opplever her er også noe de sliter med i USA. Det gjør meg optimistisk at dette vil ha stor fokus fra Tesla på å bli løst. Om det hadde fungert feilfritt i USA hadde jeg vært mindre optimistisk...

Jeg selv synes AP er veldig nyttig, selv om jeg opplever av og til oppbremsing som ikke er bra. Men begynner å kjenne stedene og situasjonene der det kan skje og står klar med gasspedalen  NoA derimot...
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

1000kwh


geirci2

Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA