Vette med Tesla skiltholder? 
ohh yes, kompis jobber med de, så fikk påmontert gratis når jeg lånte prøveskilt for å hente den.. også har den bare blitt fast inventar, er litt humor
Jeg tror desverre 0 på at man får model 3 ned i 1.37 runder med litt bremsemagi og kw biter. Mer realistisk er å kanskje bikke <1.40
Jeg kjørte 1.35,37 nå på r888 sist, men da var det bra grep på banen, og alt av ESP/active handeling av, jeg har også vesentlig mer umph og mindre vekt å dra rundt på, og 295/335 dekk, kombinert med vesentlig bedre bremser. Riktignok er dette med original bladfjøring og ish original dempere, men er ikke så fryktelig mange biler med skilt som går raskere enn det. Har da noe over 220 på raka, og ned angsten
I år er det 20 år siden jeg kjørte nürburgring første gangen, og hadde årskort der i mange år før prisene ble så hinsides og forsikring ble noe styr. Det koster mer for noen få runder en dag nå, enn årskort kostet før! trafikken er også grusom nå vs før. TF i disse dager er egenlig mer en hinderløype, og du kan rett og slett ikke kjøre så fort der, det er bare ikke bra for de rundt deg og deg selv. Pleier heller leie meg inn på private trackdays om jeg skal pushe litt, TF er egentlig mest for gøy og tull med venner og kanskje jobbe med litt seksjoner om banen er klar.
Har flere ganger tenkt å ta model3'en ned, men da jeg har flere biler, hvor de fleste er bedre egna sitter det liksom litt langt inne å ta den med ned siden tiden ofte er begrensende faktor, skal ned nå en tur i sept/okt, så har vurdert å bare få en kompis til å kjøre den ned da for å få ratta rundt der, hadde jo vært gøy iaf i noen runder