Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen med S/X som har sett dette?

Startet av Motorwatt, lørdag 07. september 2019, klokken 13:56

« forrige - neste »

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geear

Tror ikke jeg har sett akkurat slik nei. Er det ny utgave av rainbow road? Altså trippeltrekk i AP-spaken? Rainbow road har vært deri et par år, men i altså ikke helt som bildene dine - tror jeg.

OhmPaPa

Hvilken software-utgave har du Motorwatt?



Er det noen oppskrift på hvordan få slått av disse påskeeggene?

Har klart å slå på rainbow road når noen skulle forklare veien. Ikke optimalt.  :D

Motorwatt

2019.24.4, og som gr skriver: Trippeltrekk i AP-spaken.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

OhmPaPa

Sitat fra: Motorwatt på lørdag 07. september 2019, klokken 17:46
2019.24.4, og som gr skriver: Trippeltrekk i AP-spaken.

Da var jeg nok stressa og telte feil for regnbuen og musikken gav seg ikke.


Men de fargene dine - har du de ofte siden du fikk tatt bilde av det?

Motorwatt

Vet ikke om det er fart som bestemmer hvor lenge den vare, men her var det saktegående kø (se bilder). Fargene flyter litt psykedelisk rundt.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

sjokomelk

Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA