Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Performance med hengefeste i inventory!

Startet av aj1240, mandag 05. august 2019, klokken 13:31

« forrige - neste »

Fartman

Hvit/sort 3P

Thomas Singstad


ReodorFelgen

Fikk akkurat SMS med levering 2/9  :+1:

Har fortsatt bestillingen på opprinnelige performance uten hengefeste også.
Denne fikk levering litt senere på dagen. Frowned Upon å beholde begge reservasjonene?
Dersom det mot formodning skulle være noen feil på den med hengefeste.

CorsoDante

Sitat fra: ReodorFelgen på mandag 26. august 2019, klokken 14:14
Fikk akkurat SMS med levering 2/9  :+1:

Har fortsatt bestillingen på opprinnelige performance uten hengefeste også.
Denne fikk levering litt senere på dagen. Frowned Upon å beholde begge reservasjonene?
Dersom det mot formodning skulle være noen feil på den med hengefeste.

Selvsagt vil det skape unødvendig surr (og merarbeid for Tesla) dersom du bare skal beholde en av disse, blant annet at den blir registrert på en person før den selges videre.

Disse bilene er da også temmelig ulike, så det skulle være helt kurant å holde seg til en enkelt bil. Dersom noe er feil, så blir da dette utbedret (med tid og stunde...).
TM3P "FSD"

Contango

Sitat fra: ReodorFelgen på mandag 26. august 2019, klokken 14:14
Fikk akkurat SMS med levering 2/9  :+1:

Har fortsatt bestillingen på opprinnelige performance uten hengefeste også.
Denne fikk levering litt senere på dagen. Frowned Upon å beholde begge reservasjonene?
Dersom det mot formodning skulle være noen feil på den med hengefeste.
Synes ikke det var noen god ide, nei. Dessuten må du betale begge bilene på forhånd og  forsikre de. Tror de vil se temmelig rart på deg om du forklarer hvorfor du ikke skal ha bil #2 når du står der med bil #1. Fremmer ikke akkurat Goodwill. Jeg så på en 3er i utstilling i dag. Jeg synes virkelig vår finske venn dramatiserer voldsomt. Ja, det var snev av primer i dørfestene innvendig, men ikke akkurat grunn til panikk.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

ReodorFelgen

Ok. Da kanselleres den gamle. Man blir som sagt veldig usikker med alle grøsser historiene man hører. "Dessuten må du betale begge bilene på forhånd" Man betaler vel ved godkjent levering? De tar vel kort som alle andre?

larst

Ser ingen i inventory nå. Vil det komme fler utover høsten, eller var dette en engangsgreie? 18" felger, track mode og hengerfeste er en kombo jeg kunne tenkt meg  :+1:
Kjører Volvo V60 Hybrid mens jeg venter på elektrisk stasjonsvogn med firehjulstrekk, takrails til skiboks og hengerkule til sykkelstativ.

texaz

Fikk sms nå om utlevering av sleeperen på fredag. Er i overkant spent kjenner jeg. Mange usikkerhets faktorer på en gang.

Thomas Singstad

Fikk utlevering på fredagen, men så ringte ei dame fra tesla delivery i dag å lurte på om jeg ville ta ut bilen i morgen. Må si jeg er spent. :D
Tesla model 3 lr performance med hengerfeste

ReodorFelgen

Sitat fra: Thomas Singstad på mandag 26. august 2019, klokken 18:29
Fikk utlevering på fredagen, men så ringte ei dame fra tesla delivery i dag å lurte på om jeg ville ta ut bilen i morgen. Må si jeg er spent. :D
Tesla model 3 lr performance med hengerfeste

Nice. Rapporter raskt tilbake om den har track mode  :+1:

frkir

Tesla Model 3 'Sleeper' performance
Tesla Model Y Performance 2023
Elektrisk hverdag gjør alt mye lettere...

Morsk

2019 Model 3 Performance- med HF

Thomas Singstad

 :+1:
Sitat fra: ReodorFelgen på mandag 26. august 2019, klokken 18:43
Sitat fra: Thomas Singstad på mandag 26. august 2019, klokken 18:29
Fikk utlevering på fredagen, men så ringte ei dame fra tesla delivery i dag å lurte på om jeg ville ta ut bilen i morgen. Må si jeg er spent. :D
Tesla model 3 lr performance med hengerfeste

Nice. Rapporter raskt tilbake om den har track mode  :+1:

ethoring

Sitat fra: ReodorFelgen på mandag 26. august 2019, klokken 14:47
Ok. Da kanselleres den gamle. Man blir som sagt veldig usikker med alle grøsser historiene man hører. "Dessuten må du betale begge bilene på forhånd" Man betaler vel ved godkjent levering? De tar vel kort som alle andre?

Hvilke betalingsmetoder aksepterer Tesla?
Endelig faktura kan betales med bankoverføring. Vi er avhengig av å ha mottatt betaling minst fem virkedager før overlevering.

https://www.tesla.com/no_NO/support/frequently-asked-delivery-questions

Handyman

Sitat fra: ethoring på tirsdag 27. august 2019, klokken 11:22
Sitat fra: ReodorFelgen på mandag 26. august 2019, klokken 14:47
Ok. Da kanselleres den gamle. Man blir som sagt veldig usikker med alle grøsser historiene man hører. "Dessuten må du betale begge bilene på forhånd" Man betaler vel ved godkjent levering? De tar vel kort som alle andre?

Hvilke betalingsmetoder aksepterer Tesla?
Endelig faktura kan betales med bankoverføring. Vi er avhengig av å ha mottatt betaling minst fem virkedager før overlevering.

https://www.tesla.com/no_NO/support/frequently-asked-delivery-questions
Bankoverføring. De leverer ikke ut bilen før den er betalt. Jeg betalte 13 mars, og 14. mars fikk jeg bekreftelse på at betaling var mottatt. Utlevering var 15. mars.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA