Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det problem med SUC nå for tiden?

Startet av deaffox, lørdag 03. august 2019, klokken 10:49

« forrige - neste »

deaffox

Hei!

Jeg skal kjøre ned til Agersø (en øy i Danmark) på torsdag. Jeg leser på nett at det er visstnok problem med hastighet i SUC? Kan noen fortelle litt mer om det?

Jeg har Tesla X som ble kjøpt i oktober 2018.

geear

Vår X75 lader som aldri før iallfall, nesten 20kW raskere enn tidligere. Senest på tirsdag. Mulig du tenker på reduksjonen som S85-modeller har fått?

Kim-

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

deaffox


geear

Ja, det er kun at de har fått nedjustert hastigheten på grunn av en brann i en S85 i shanghai for noen måneder siden. Det er uklart om det er permanent og om det var riktig at det skulle gjelde så mange biler. De fleste andre modeller har fått oppjustert hastigheten og lader nå raskere enn før.

Øyvind.h

#5
Har kjørt tur/retur Danmark med min x90d i sommer. Høyere effekt nå enn før og alle lokasjoner fungerte perfekt. Turen gikk knirkefritt. 83 mil på en dag var unnagjort kjapt og effektivt.

Forbehold - min X er ikke massivt superladet. Godt mulig biler med ekstrem mengde hurtiglading lider av struping.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA