Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

TechCat

Bestilte blå long range awd med hengerfeste og 18" 2.juli.
Fikk mail 4. August med estimert utlevering i Kristiansand mellom 24. august 2019 - 31. august 2019.
Ringte inn 23. August for å høre, de snakket om levering i midten av september da. Ikke fått faktura eller VIN, men finner VIN i kildekode 456***

123kris

#271
Sitat fra: Anderskri på tirsdag 03. september 2019, klokken 17:31
Fikk akkurat oppdatert levering fra hva som sto på FI. Gikk fra 17 september til 12. September. Har levering Drammen.

Bilen skal registreres på meg og samboeren. Det står i e-posten at begge må være til stedet. Noen som har prøvd med fullmakt?

Fullmakt går helt fint så lenge betaling er i orden. På begge mine biler står kona som medeier, jeg har hatt med meg fullmakt og kvittering på betalt bil. Ikke vært noe problem. Hvis dere skal ha billån, må begge signere på lånet før du får ut bilen. Dette gjøres med bankid elektronisk. Da må hun evnt være tilgjengelig på telefon/pc å klar for signere lånet når du har sett over bilen.
2024 - Enyaq 85x i bestilling
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

javeltravel

#272
Jeg fikk SMS og epost fra Tesla i går. Leveringsavtale 13 september, Drammen. Hadde i utgangspunktet estimert levering 10-17 sept. Vi er også to registranter, men jeg planlegger å betale bilen 7 dager før levering og ha med fullmakt fra ektefellen (ark med kopi av førerkort, en setning som erklærer fullmakt og signatur). Satser på at levering går glatt.....

Epost med beskjed om at faktura er tilgjengelig på min Tesla-konto kom cirka 30 minutter etter beskjed om leveringsavtale.
Tesla Model Y LR 2023 (est. mar-apr)
Tesla Model 3 LR 2019
Nissan Leaf 2014 ("utgående")

Torry Tanua

For de som lurer på biler til Stavanger så snakket jeg med delivery nettopp. Min bil står nå i Belgia. Kommer til Stavanger siste uka i september. Forventet utlevering første uka i oktober.
Håper den kommer med vinterdekk på...
2019 Model 3 LR AWD
2015 E-golf - solgt!

MulderXF

Sitat fra: Torry Tanua på onsdag 04. september 2019, klokken 10:43
For de som lurer på biler til Stavanger så snakket jeg med delivery nettopp. Min bil står nå i Belgia. Kommer til Stavanger siste uka i september. Forventet utlevering første uka i oktober.
Håper den kommer med vinterdekk på...

😭😭

tsla_m3LR

Sitat fra: Torry Tanua på onsdag 04. september 2019, klokken 10:43
For de som lurer på biler til Stavanger så snakket jeg med delivery nettopp. Min bil står nå i Belgia. Kommer til Stavanger siste uka i september. Forventet utlevering første uka i oktober.
Håper den kommer med vinterdekk på...

Ok,
Finnes det et telefonnummer til delivery?

tsla_m3LR

Stor mengde biler å se på kamera 8 Risgarden lastet ut fra RCC Prestige. (http://drammenhavn.no/index.php/web2015/webkamera)
Noen som vil prøve seg på en tolkning? Er det Teslas?

Torry Tanua

Sitat fra: tsla_m3LR på onsdag 04. september 2019, klokken 11:28
Sitat fra: Torry Tanua på onsdag 04. september 2019, klokken 10:43
For de som lurer på biler til Stavanger så snakket jeg med delivery nettopp. Min bil står nå i Belgia. Kommer til Stavanger siste uka i september. Forventet utlevering første uka i oktober.
Håper den kommer med vinterdekk på...

Ok,
Finnes det et telefonnummer til delivery?

21061929
2019 Model 3 LR AWD
2015 E-golf - solgt!

Fartman

#278
Sitat fra: tsla_m3LR på onsdag 04. september 2019, klokken 11:48
Stor mengde biler å se på kamera 8 Risgarden lastet ut fra RCC Prestige. (http://drammenhavn.no/index.php/web2015/webkamera)
Noen som vil prøve seg på en tolkning? Er det Teslas?

Fulgt med igjennom dagen. Er noen som losses på transport i kamera 6. Ser ut som det i hovedsak er andre bilmerker på de store oppsamlingene, men helt klart noen Model 3 og X som shippes.


http://drammenhavn.no/index.php/web2015/webkamera
Hvit/sort 3P

Slarre40

Midten av septemberutleveringen jeg ble forespeilt er nå mer 26-27 september.
Den var visstnok på vei i fra Belgia. Uten at jeg kan se med hvilken båt det skal være. Med mindre de frakter biler på veien helt fra drammen og opp da.
Trondheim

Resiprok

Sitat fra: Slarre40 på onsdag 04. september 2019, klokken 13:02
Midten av septemberutleveringen jeg ble forespeilt er nå mer 26-27 september.
Den var visstnok på vei i fra Belgia. Uten at jeg kan se med hvilken båt det skal være. Med mindre de frakter biler på veien helt fra drammen og opp da.

Hva og når bestilte du?

kråkebolle

Fikk denne e-posten i går, men finner ingenting nytt i profilen min. Står fortsatt RN-nummer (selv om jeg finner VIN i kildekode) og ser ingen ny faktura.

Noen som vet hva som er i gjære?

Anderskri

Sitat fra: kråkebolle på onsdag 04. september 2019, klokken 13:32
Fikk denne e-posten i går, men finner ingenting nytt i profilen min. Står fortsatt RN-nummer (selv om jeg finner VIN i kildekode) og ser ingen ny faktura.

Noen som vet hva som er i gjære?
Ligger ikke fakturaen vedlagt i den e-posten? Gjorde det for meg.

kråkebolle

Sitat fra: Anderskri på onsdag 04. september 2019, klokken 13:33
Sitat fra: kråkebolle på onsdag 04. september 2019, klokken 13:32
Fikk denne e-posten i går, men finner ingenting nytt i profilen min. Står fortsatt RN-nummer (selv om jeg finner VIN i kildekode) og ser ingen ny faktura.

Noen som vet hva som er i gjære?
Ligger ikke fakturaen vedlagt i den e-posten? Gjorde det for meg.

Ingen vedlegg til e-post eller faktura i kontoen.

Slarre40

#284
Sitat fra: Resiprok på onsdag 04. september 2019, klokken 13:14
Sitat fra: Slarre40 på onsdag 04. september 2019, klokken 13:02
Midten av septemberutleveringen jeg ble forespeilt er nå mer 26-27 september.
Den var visstnok på vei i fra Belgia. Uten at jeg kan se med hvilken båt det skal være. Med mindre de frakter biler på veien helt fra drammen og opp da.

Hva og når bestilte du?

Hvit LR AWD med hengerfeste, bestilt midt i august.
Men det er vel hva "alle" har bestilt siden det ble det ble tilgjengelig.
Trondheim

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA