Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

45316

Jeg fikk endret fra Brumunddal til Drammen, som er en forskjell på i underkant av 200 km. Overhodet ikke serviceminded personen jeg har hatt kontakt med via deliverynorgemen men fikk tilbud om levering i Brumunddal til slutt. Men får da ikke vite leveringsdato og muligens må ny bil bestilles da VIN jeg har fått tildelt var for Drammen. Fikk til svar sågr at hvis jeg var misfornøyd kunne jeg avbestille og få tilbake depositum....

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


MulderXF

Etter att prisen ble endret å jeg fikk den nedsatt, så kom dette på tesla konto siden min. Har bekreftet kreditsøknaden på nytt som det står, men får aldri noe bekreftelse å dette går ikke vekk. Er vel over en uke siden nå. Er det likt hos dere andre som venter på bil nå?



Zeeshan Sheikh

Har fått VIN 5YJ3E7EA2KF370993 i kildekoden idag :)

Kan noen hjelpe meg med å oppdatere excelarket?
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

aj1240

Sitat fra: Zeeshan Sheikh på lørdag 03. august 2019, klokken 09:51
Har fått VIN 5YJ3E7EA2KF370993 i kildekoden idag :)

Kan noen hjelpe meg med å oppdatere excelarket?

Oppdatert

Anderskri

Sendte e-post til tesla og spurte om levering, fikk dette til svar.

Hei Anders
Takk for henvendelsen, så snart vi har nyheter deler vi det med deg, som sagt regner vi med før oktober!
Ønsker deg en fin weekend.

Med vennlig hilsen,
Ditt Tesla leverings team

Bestilte 27. Juni og ingen vin i kildekode heller:( Ting tar tydeligvis veldig lang tid med bilen min.

Morsk

Sitat fra: MulderXF på lørdag 03. august 2019, klokken 08:10
Etter att prisen ble endret å jeg fikk den nedsatt, så kom dette på tesla konto siden min. Har bekreftet kreditsøknaden på nytt som det står, men får aldri noe bekreftelse å dette går ikke vekk. Er vel over en uke siden nå. Er det likt hos dere andre som venter på bil nå?

Hadde samme problemet etter at jeg bestilte hos Tesla Store i Drammen, men ta en telefon til Tesla så fikser de det for deg. Når jeg ringte var det kort ventetid og etter 15 min var det borte og i orden. De bruker visst to forskjellige systemer.
2019 Model 3 Performance- med HF

MulderXF

Sitat fra: Morsk på lørdag 03. august 2019, klokken 18:35
Sitat fra: MulderXF på lørdag 03. august 2019, klokken 08:10
Etter att prisen ble endret å jeg fikk den nedsatt, så kom dette på tesla konto siden min. Har bekreftet kreditsøknaden på nytt som det står, men får aldri noe bekreftelse å dette går ikke vekk. Er vel over en uke siden nå. Er det likt hos dere andre som venter på bil nå?

Hadde samme problemet etter at jeg bestilte hos Tesla Store i Drammen, men ta en telefon til Tesla så fikser de det for deg. Når jeg ringte var det kort ventetid og etter 15 min var det borte og i orden. De bruker visst to forskjellige systemer.


Takker! Sende en mail til deliveryNO nå, de som fikset pris nedgangen også.

Zeeshan Sheikh

Triumph Ace ankom Zeebrugge igår kl. 03. Vet noen om det finnes en live webcam på kaia der?  Har søkt på google, men finner ikke.

Neste båt, Glovis Champion, har forventet ankomst 14.08
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19



morrun

#70
Hei. Fulgte bruksanvisning postet av "Morsk" under emnet "Performance med hengerfeste i Inventory", men ser at flere emner overlapper hverandre etter hvert som diskusjonene går. Jeg søkte etter VIN i kildelisten og, ja fant og postet dette:
Takk. Fulgte bruksanvisningen og fant VIN ...KF456.... Jeg bestilte opprinnelig sort/sort TM3 longrange AWD m/HF omlag midt i juli, men endret til hvit/sort da jeg ble kjent med "standardfargebyttet" 29/7. Bilen er spesifisert og bestilt på ordinært vis over Teslas hjemmeside, men kommuniserte med en norsk dame med tittelen "Inside Sales Advisor, EMEA Sales" med jobbadresse Amsterdam, i forhold til fargebyttet. Det hele gikk opplevelsesmessig knirkefritt. Det som er litt snålt er at da jeg scrollet gjennom denne kildelisten, da så jeg teksten "delvis Premium interiør" (blant en masse annen tekst som jeg ikke leste)!? Det harmonerer dårlig med hva jeg har bestilt og dessuten kan du ikke bestille noe annet enn standard oppsett hvitt eller sort "Premium interiør" til AWD Longrange, på tesla.com, slik jeg gjorde. Er dette noe å bekymre seg over?

Ser nå i ettertid at det finnes ENDA et emne, eller flere, der jeg kunne postet dette. Et emne om interiørvalg.
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

el-p

Forresten, noen som har bestilt M3 black, LR AWD, premium black interior, vinterdekk og hengerfeste etter 27 Juni som har fått VIN nummer eller FI?
Tesla sier at levering av bilen vil mest sannsynlig være i starten av September, men jeg har ikke fått noe VIN eller FI ennå, tenker at det er litt rart i og med at datoen for levering nærmer seg..

Anderskri

Sitat fra: el-p på mandag 12. august 2019, klokken 09:53
Forresten, noen som har bestilt M3 black, LR AWD, premium black interior, vinterdekk og hengerfeste etter 27 Juni som har fått VIN nummer eller FI?
Tesla sier at levering av bilen vil mest sannsynlig være i starten av September, men jeg har ikke fått noe VIN eller FI ennå, tenker at det er litt rart i og med at datoen for levering nærmer seg..

Glovis Champion er på vei til Europa med biler, bilen din og min er nok på denne båten. Beregnet avkomst er 15 august. Det er vist vanlig og få vin når bilen kommer til Europa. Da er nok ikke FI langt unna.. ;)

https://www.marinetraffic.com/no/ais/details/ships/shipid:714239/mmsi:538005127/imo:9651113/vessel:GLOVIS_CHAMPION

el-p

Sitat fra: Anderskri på mandag 12. august 2019, klokken 10:05
Sitat fra: el-p på mandag 12. august 2019, klokken 09:53
Forresten, noen som har bestilt M3 black, LR AWD, premium black interior, vinterdekk og hengerfeste etter 27 Juni som har fått VIN nummer eller FI?
Tesla sier at levering av bilen vil mest sannsynlig være i starten av September, men jeg har ikke fått noe VIN eller FI ennå, tenker at det er litt rart i og med at datoen for levering nærmer seg..

Glovis Champion er på vei til Europa med biler, bilen din og min er nok på denne båten. Beregnet avkomst er 15 august. Det er vist vanlig og få vin når bilen kommer til Europa. Da er nok ikke FI langt unna.. ;)

https://www.marinetraffic.com/no/ais/details/ships/shipid:714239/mmsi:538005127/imo:9651113/vessel:GLOVIS_CHAMPION
Yes! satser på det :). Takk for info Anderskri!

Teslarius

Sitat fra: el-p på mandag 12. august 2019, klokken 09:53
Forresten, noen som har bestilt M3 black, LR AWD, premium black interior, vinterdekk og hengerfeste etter 27 Juni som har fått VIN nummer eller FI?
Tesla sier at levering av bilen vil mest sannsynlig være i starten av September, men jeg har ikke fått noe VIN eller FI ennå, tenker at det er litt rart i og med at datoen for levering nærmer seg..

Jeg besilte Hvit M3, LR AWD, svart interiør med vinterdekk og hengerfeste den 30. Juli, og har fått "estimert levering i September" av Delivery Team Norway.

Går alltid an å sende dem en epost hvis du er utålmodig ;) DeliveryNO@tesla.com

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA