Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av biler bestilt juli?

Startet av sanaru, onsdag 31. juli 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

sanaru

Hei,
jeg lurer på om dere som har bestilt bil i juli har fått vin og estimert leveringsdato?
Selv så bestilte jeg 19 juli, uten å fått noe mer informasjon enn kun en bekreftelse på bestillingen.

Har sittet og refreshet 'administrer' siden på Tesla minst 10 ganger daglig  :P 
VW ID3 1ST PLUS
TMS 75D

Zeeshan Sheikh

TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

Teslarius

Jeg bestilte min hvite LR AWD i går fra Drammen. Fant denne kommentaren på dette forumet i går, som kan gi en liten pekepinn hvor lang tid det vil ta:

SitatBestilte en hvit Long Range med hengerfeste 10. juli, fikk beskjed nå at antatt levering i Drammen er mellom 7 - 14 september.

Det står fortsatt estimert levert August på Tesla sine sider. Nå er vi kun én dag unna August, så tviler på at det stemmer.

sanaru

7-14 September er så lenge til..  :(

Jaja..får bare smøre meg med tålmodighet  :)
VW ID3 1ST PLUS
TMS 75D

Zeeshan Sheikh

Tipper at de som har bestilt LR får levert først. Tror ikke det er mange hvite SR+ på de to båtene som er på vei til Belgia
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

Anderskri

Bestilte LR 27. Juni ikke fått vin eller fi enda. Regner med det skjer noe 2 august når første båten kommer til Belgia.


Sent from my iPhone using Tapatalk

sanaru

Sitat fra: Zeeshan Sheikh på onsdag 31. juli 2019, klokken 12:28
Tipper at de som har bestilt LR får levert først. Tror ikke det er mange hvite SR+ på de to båtene som er på vei til Belgia
Sitat fra: Anderskri på onsdag 31. juli 2019, klokken 12:35
Bestilte LR 27. Juni ikke fått vin eller fi enda. Regner med det skjer noe 2 august når første båten kommer til Belgia.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper dere begge har rett. Da kan det kanskje være mulighet for levering sent august? Maybe, maybe..
VW ID3 1ST PLUS
TMS 75D

45316

Bestilte 10.07.19. LR AWD med hengerfeste ste. Fikk mail i går med estimert levering 4 - 11 september. Ingen VIN på kontoside, men VIN i source kode kom i går.

Zeeshan Sheikh

Jeg har bestilt SR+. Regner med at jeg får utlevering ved kvartalsslutt selv om det stod august ved bestilling.
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

sanaru

Sitat fra: 45316 på onsdag 31. juli 2019, klokken 13:06
Bestilte 10.07.19. LR AWD med hengerfeste ste. Fikk mail i går med estimert levering 4 - 11 september. Ingen VIN på kontoside, men VIN i source kode kom i går.

Tror du hengerfeste påvirker leveringstid? Lest om flere som har kansellert bil uten hengerfeste for å bestille en med, og da har leveringstiden økt en god del.
VW ID3 1ST PLUS
TMS 75D

el-p

Sitat fra: Anderskri på onsdag 31. juli 2019, klokken 12:35
Bestilte LR 27. Juni ikke fått vin eller fi enda. Regner med det skjer noe 2 august når første båten kommer til Belgia.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bestilte også LR 27 Juni og som deg har ikke fått VIN eller FI ennå heller :-/. Hvor kan man få tak i info om båten?

Zeeshan Sheikh

Sitat fra: el-p på onsdag 31. juli 2019, klokken 14:07
Sitat fra: Anderskri på onsdag 31. juli 2019, klokken 12:35
Bestilte LR 27. Juni ikke fått vin eller fi enda. Regner med det skjer noe 2 august når første båten kommer til Belgia.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bestilte også LR 27 Juni og som deg har ikke fått VIN eller FI ennå heller :-/. Hvor kan man få tak i info om båten?

Du kan søke opp båtene på www.marinetraffic.com. Triumph Ace og Glovis Champion er på vei med biler.
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

sanaru

Sitat fra: mizzle på lørdag 13. juli 2019, klokken 18:58
I følge denne https://docs.google.com/spreadsheets/d/10Uh_GSkShwPPlrE5mOJcrkZ-T3NmLkLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0 skal den til Zeebrugge, hjelper lite om rattet er på feil side, men får håpe Tesla klarer å levere innen utgaven av August.
VW ID3 1ST PLUS
TMS 75D

el-p

Sitat fra: Zeeshan Sheikh på onsdag 31. juli 2019, klokken 14:11
Sitat fra: el-p på onsdag 31. juli 2019, klokken 14:07
Sitat fra: Anderskri på onsdag 31. juli 2019, klokken 12:35
Bestilte LR 27. Juni ikke fått vin eller fi enda. Regner med det skjer noe 2 august når første båten kommer til Belgia.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bestilte også LR 27 Juni og som deg har ikke fått VIN eller FI ennå heller :-/. Hvor kan man få tak i info om båten?

Du kan søke opp båtene på www.marinetraffic.com. Triumph Ace og Glovis Champion er på vei med biler.
Da skal vi ta en titt. Takk!:-)

el-p

Sitat fra: Arun Sangha på onsdag 31. juli 2019, klokken 14:12
Sitat fra: mizzle på lørdag 13. juli 2019, klokken 18:58
I følge denne https://docs.google.com/spreadsheets/d/10Uh_GSkShwPPlrE5mOJcrkZ-T3NmLkLnTo6xqbdtaOI/edit#gid=0 skal den til Zeebrugge, hjelper lite om rattet er på feil side, men får håpe Tesla klarer å levere innen utgaven av August.
Ohh i følge dokumentet skal begge båter til Zeebrugge. Da øker det sjansen for at bilene bestilt i slutten av Juni er der.... I hope :-)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA