LR AWD performance

Startet av larssr, ons 31. jul 2019, kl. 11:27

« forrige - neste »

larssr

Så det lå en bil tilgjengelig som inventory tidligere i dag, men er borte nå.

All svart, AWD med performance aks! Lå ute til 483k.

Autowinder

TMY 2025 LR AWD • BMW i3 2022 120ah FC

TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL INNLEVERING, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

larssr

Ja, selvfølgelig. Hele poenget her var vel at dette er noe som er diskutert tidligere og ikke akkurat ble antatt at ville gjøres tilgjengelig i Norge. Altså en standard AWD men med performance prestanda.

Ropepåelgen

Definitivt en bil jeg ville valgt. Denne burde vel da også støtte tilhengerfeste. Stod det noe om trackmode også var inkludert?

Uberslave

Hvorfor har ikke tesla noen performance på lager?bare tonnevis med standard longrange

larssr

Sitat fra: Ropepåelgen på ons 31. jul 2019, kl. 15:13
Definitivt en bil jeg ville valgt. Denne burde vel da også støtte tilhengerfeste. Stod det noe om trackmode også var inkludert?

Stod ikke noe om track mode. Stod som sagt kun long range awd performance, og 0-100 3,4 a. Resten standard LR.

magnetic

Disse tonnevis med standard longrange i invetory hadde nok blitt fort utsolgt (de selger godt i usa)

P3D- is absolutely ridiculous!
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/p3d-is-absolutely-ridiculous.161222/
P- has Track Mode. Even the recent ones. At least 10 new owners have confirmed that here AFAIK.

From Elon Musk. Who explicitly said track mode was intended for all Performance model 3s, and has been included in all Performance model 3s for quite some time now... (though it did take longer to be released for the P3D- than the +)
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/model-3-performance-new-18-inch-wheel-option-now-avail-7-15-19.159791/page-17

Hrc

Nå er det 19 slike biler tilgjengelig i inventory-lista.

Rocklobster

Når Performance bare er rundt 20000 ekstra er det nesten dumt å ikke velge det jo.

Hrc

Enig. Hadde det vært hengerfeste på de, kunne det vært interessant.

texaz

Vist det er hengefeste og trackmode så har man kanskje en skikkelig vinner her. Men jeg mistenker kanskje at det er en vanlig lr uten hengefeste som har fått seg en programoppdatering og kan selges litt dyrere

Rocklobster

turfsurf

i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

aj1240

Alle (RWD,AWD og performance) har samme delenummer på motor og er sånn sett like.
Men i følge Musk sin tweet så skal motor og inverter på performance være plukket ut som de beste under sortering, og også være testet bedre.

Rocklobster

Hvis det kun er software blir det vel en mulighet for oppgradering av alle dual motor på sikt vil jeg tro?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA