Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla V10 er her!

Startet av OhmPaPa, søndag 28. juli 2019, klokken 11:18

« forrige - neste »

HKS

Sitat fra: jokke på onsdag 02. oktober 2019, klokken 19:02
For biler med mcu 1 er dette en bagatellmessig oppdatering. Skuffende av Tesla
Som nevnt tidligere tror jeg nok en av motivasjonene for denne versjonen var å slippe "Smart Summon". Det gjør at denne funksjonen regnskapsmessig regnes som levert, og Tesla kan utløse "revenue" som har vært låst. Hele EAP-pakken regnes nå som levert...
Tesla Model 3 Long Range

tmn

Så etter å ha syntes det var kjedelig at theater ikke funka, og caraoke var fraværende, prøvde meg på en factory reset på bilen. Etter en liten omstart har jeg nå fungerende theater og Caraoke. Litt «stress» å huske alle innstillingene mine. Men det funka i alle fall for meg - ingen garanti for andre tho.
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

JorEl

Sitat fra: Handyman på onsdag 02. oktober 2019, klokken 07:08
Da fikk jeg beskjed om at 32.11.1 ligger klar til installering.
:+1: Den lå og ventet på mobilen min i går kveld, når jeg la meg. Våknet opp til ferdig innstallert versjon, men kun det samme. Men versjonen er vel godt for noe. Har FSD, Advanced.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Kim-

Da var den på plass her og. Model x 18 modell, advanced , uten FSD
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Trultefan

Jeg fikk også 32.11.1 igår kveld. Bil uten AP. Gikk fra 32.2.2
Tesla Model Y Performance MY23
Morris Garages 4 Standard MY24

jodd

Sitat fra: tmn på torsdag 03. oktober 2019, klokken 00:31prøvde meg på en factory reset på bilen. Etter en liten omstart har jeg nå fungerende theater og Caraoke

Hvordan tar du factory reset?
Mistet du absolutt all info, inkludert strømforbruk?
___________________________

01.03.2019: Tesla Model 3 LR AWD FSD

Fornybarbil

Sitat fra: tmn på torsdag 03. oktober 2019, klokken 00:31
Så etter å ha syntes det var kjedelig at theater ikke funka, og caraoke var fraværende, prøvde meg på en factory reset på bilen. Etter en liten omstart har jeg nå fungerende theater og Caraoke. Litt «stress» å huske alle innstillingene mine. Men det funka i alle fall for meg - ingen garanti for andre tho.

Værsågod. 😉

tmn

Sitat fra: jodd på torsdag 03. oktober 2019, klokken 06:43
Sitat fra: tmn på torsdag 03. oktober 2019, klokken 00:31prøvde meg på en factory reset på bilen. Etter en liten omstart har jeg nå fungerende theater og Caraoke

Hvordan tar du factory reset?
Mistet du absolutt all info, inkludert strømforbruk?

Det ligger vel under Service > Factory Reset, om jeg ikke husker helt feil.

Ja, du mister all informasjon om kjørelengde og forbruk (Trip A, B osv.). Ikke kilometertelleren da  :) - den setter rett og slett alle innstillinger tilbake til fabrikkinnstilling. Det jeg la merke til var at den ikke resatte lysjusteringa, så da slapp jeg å stresse med at den var stilt inn for høyt til å begynne med.

Sitat fra: Fornybarbil på torsdag 03. oktober 2019, klokken 07:17
Værsågod. 😉

Jo takk du! :D
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

kzh

Jevnlig scroll hjul reset har ført til at volum knappen ble utslitt og knakk som jeg nevnte i en annen tråd. Ble anbefalt av Tesla å skifte språk istedenfor, men det løser ikke alle issuene etter sw oppdatering. Får prøve en Factory Reset når jeg får problemer igjen/eller mangler noe.
Tesla Model X75D Des 2017 FSD 3.0
2012 Peugeot Ion
2008 BMW X3 2.0da - død/solgt

1000kwh

Sitat fra: kzh på torsdag 03. oktober 2019, klokken 07:53
Jevnlig scroll hjul reset har ført til at volum knappen ble utslitt og knakk som jeg nevnte i en annen tråd. Ble anbefalt av Tesla å skifte språk istedenfor, men det løser ikke alle issuene etter sw oppdatering. Får prøve en Factory Reset når jeg får problemer igjen/eller mangler noe.
Du trenger jo ikke å drepe knappen selv om du skal resette  :D :D

kzh

Sitat fra: 1000kwh på torsdag 03. oktober 2019, klokken 08:26
Sitat fra: kzh på torsdag 03. oktober 2019, klokken 07:53
Jevnlig scroll hjul reset har ført til at volum knappen ble utslitt og knakk som jeg nevnte i en annen tråd. Ble anbefalt av Tesla å skifte språk istedenfor, men det løser ikke alle issuene etter sw oppdatering. Får prøve en Factory Reset når jeg får problemer igjen/eller mangler noe.
Du trenger jo ikke å drepe knappen selv om du skal resette  :D :D

Det er det som er så merkelig, jeg har trykket veldig forsiktig, kun nok for å holde de inne. Den datt av mens jeg justerte volum under kjøring, ikke under reset. Men ser at knappen er laget av en 1 mm plast pinne så regner med at det kommer flere med samme problem....
Tesla Model X75D Des 2017 FSD 3.0
2012 Peugeot Ion
2008 BMW X3 2.0da - død/solgt

Klykken

Samme skjedde på vår 15' TMS. Justerte volum og knappen bare delvis forsvant inni rattet. Alt var laget av plast og tåler derfor ingenting. Nye revisjonen av knappen skulle visstnok være mer solid påstod de på SC.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

uggiz

Sitat fra: eskhyo på tirsdag 01. oktober 2019, klokken 17:31
Er det noen som har fått V10 på Model 3 uten å ha FSD?

Fikk oppdateringen i går kveld! (LR uten FSD)

Ampéreson

Det var et nytt ikon, gul pil nedover, oppe i høyre hjørne. Trykket på den så kom jeg til software delen av innstillingene. Der stod det at det var en oppdatering på gang, koblet til mobilen min over wifi og lastet ned. Har nå installert og det viser seg å være versjon 2019.32.11.1 d39e85a. Slo dette opp på google, og det er visst V10. Stilig, så nå er spørsmålet, hvilke forbedringer er det til min "gamle" 2014 pre AP bil.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)

Motorwatt

Undrer meg over prioriteringene til Tesla. En annen skriver om å ha fått V10 på en 2014 mod. (selvsagt uten FSD). Mens jeg med en 2018 mod. med FSD ikke har fått. Go figure!  :D
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA