Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla V10 er her!

Startet av OhmPaPa, søndag 28. juli 2019, klokken 11:18

« forrige - neste »

Counterpointer

Jeg har min Model 3 koblet med homelink til garasjeport. Fungerer fint i bilen, men har ingen knapp i summon menyen?
Trodde dette kom med V10, men nå høres det ut som folk har det allerede (jeg har 32.2.2).

Kim-

Sitat fra: knut.aulie på lørdag 28. september 2019, klokken 19:26
Jeg har min Model 3 koblet med homelink til garasjeport. Fungerer fint i bilen, men har ingen knapp i summon menyen?
Trodde dette kom med V10, men nå høres det ut som folk har det allerede (jeg har 32.2.2).
Referanser på det? Lest at det gjelder v10 på Tesla sine sider
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Counterpointer

Sitat fra: Kim- på lørdag 28. september 2019, klokken 19:30
Referanser på det? Lest at det gjelder v10 på Tesla sine sider
Handyman i post #108 i denne tråden

Lynet

Funker fint å trykke på knappen øverst til høyre i summon.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Handyman

Akkurat samme skjermbilde hos meg. Bruker funksjonen stadig vekk. (iPhone)
Appen må være "connected" til bilen før symbolet dukker opp, og jeg må altså befinne meg i nærheten av bilen/garasjen.
Om bilen er parkert et annet sted kommer ikke symbolet opp.
Jeg har hatt "knappen" siden jeg fikk bilen i mars, men det var først i Mai, i versjon 16.1.2 at Homelink klarte å snakke med portåpneren min.
https://elbilforum.no/index.php?topic=46539.0
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Elmo

Jeg har også hatt den i APPen på Android lenge.  Tok litt tid før jeg fant den :-[, men tror den har vært der alltid.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Counterpointer


Handyman

Har du EAP/FSD?
Kan det spille noen rolle?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Counterpointer


k1

Prøv å gå inn i menyen i bilen din: autopilot/customize summon og sett «use auto homelink» på.
Kan være det?

k1

Da fikk jeg v10.0 i natt til min bil (2019.32.11 bac8c51).
Er en TMX desember 2017, med andre ord MCU1, og det eneste nye jeg ser i menyen er joe mode...
Release notes er blanke, selv etter restart og henting opp av notes på nytt, og kan vel ikke se de store endringene akkurat. Får se om det er noe mer når vi skal ut å kjøre litt senere i dag. Er i hvertfall ikke noe youtube eller netflix her.

geear

Har også fått V10 i natt, MCU1 AP2.5 FSD X. Måttte ut i bilen, som en liten unge, så fort jeg våkna i dag.  :laugh:

Her fungerer release notes helt fint, men får ikke lasta opp fra mob (k1, venter du noen sekunder etter du har fått inn på release notes?)

emmern

Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

k1

Ja (til begge spm over, venter og venter, og har fsd)

geear

Da fikk jeg visst til å legge inn bilder også, savner auto resize på forumet..


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA