Leveranser av LR AWD august/september?

Startet av ElekTore, søn 21. jul 2019, kl. 08:23

« forrige - neste »

ElekTore

Er det noen som har fått VIN og/eller leveringsdato for biler bestilt i sommer?

Bestilte selv blå LR AWD med hengerfeste mandag 15. juli, dagen før hvit perle ble standard, og fikk endret bestillingen til hvit torsdag 18.
Spent på om det er nok hvite biler i aug/sep-leveransen til at min sene bestilling får bil. Regner med mange nå har endret farge til hvit.

Leveringssted Stavanger. Ikke fått VIN eller dato.

ElekTore

...siden det var så mange inventory-biler i juni regner jeg med at de aller fleste med bestilling av LR AWD før juni fikk bil? Er det noen med vår-bestilling som er i kø og venter bil i aug/sep?

Anderskri

Bestilte 27.juni. Det var tydeligvis for seint for levering av biler som var i landet. Fått levering august/september når jeg spurte på e-post.

Vidar77

Bestilte LR AWD blå med hengerfeste 5 juli, fått antydet levering i august/september jeg også.. ikke fått vin eller fi enda..

el-p

Hei, samme her, bestilte sort/sort, LR AWD, hengerfeste, vinterdekk 27 Juni og har ikke fått VIN nummeret eller FI og de sa at  jeg får bilen August/September :-/..

Anderskri

Jeg har prøvd å sjekke litt angående båter som drar fra pier 80 i San Francisco. Noen har jo laget et Google regneark.  Det er 2 båter på vei nå, en til Asia og en til Europa. Den til Europa (Triumph Ace) er i Panama kanalen nå. Håper den har med seg mange biler til Norge og ikke bare biler med rattet på feil side...

Sent from my iPhone using Tapatalk

stigasp

Fikk sms fra tesla i dag, estimert levering mellom 22/8 - 29/8 i trondheim

Har ikke fått noe FI på tesla siden

Bilen ble bestilt 14.6

ElekTore

Sitat fra: stigasp på tir 23. jul 2019, kl. 19:44

Bilen ble bestilt 14.6

:+1:
Med eller uten hengerfeste?

stigasp

Sitat fra: ElekTore på tir 23. jul 2019, kl. 19:47
Sitat fra: stigasp på tir 23. jul 2019, kl. 19:44

Bilen ble bestilt 14.6

:+1:
Med eller uten hengerfeste?

Med  :+1:

javeltravel

Sitat fra: ElekTore på søn 21. jul 2019, kl. 08:23

Bestilte selv blå LR AWD med hengerfeste mandag 15. juli, dagen før hvit perle ble standard, og fikk endret bestillingen til hvit torsdag 18.
Spent på om det er nok hvite biler i aug/sep-leveransen til at min sene bestilling får bil. Regner med mange nå har endret farge til hvit.

Jeg ønsker også å endre min bestilling til hvit, men hvordan gjorde du det? Jeg har sjekket adminsiden på min bestilling, men får ikke noe valg som heter "rediger design", kun "vis design". Har ikke mottatt FI, så i følge FAQ skal det være mulig å gjøre endringer fremdeles.
Tesla Model Y LR 2023 (est. mar-apr)
Tesla Model 3 LR 2019
Nissan Leaf 2014 ("utgående")

ElekTore

Sitat fra: javeltravel på søn 28. jul 2019, kl. 22:39

Jeg ønsker også å endre min bestilling til hvit, men hvordan gjorde du det? Jeg har sjekket adminsiden på min bestilling, men får ikke noe valg som heter "rediger design", kun "vis design". Har ikke mottatt FI, så i følge FAQ skal det være mulig å gjøre endringer fremdeles.

Ringte tidlig. Ble bedt om å sende det skriftlig til deliveryNO@tesla.com, så skulle de ta tak i det kjapt. Ringte og sjekket senere på dage.. Bekreftelse mottatt samme kveld.

javeltravel

Sitat fra: ElekTore på søn 28. jul 2019, kl. 22:48
Sitat fra: javeltravel på søn 28. jul 2019, kl. 22:39

Ringte tidlig. Ble bedt om å sende det skriftlig til deliveryNO@tesla.com, så skulle de ta tak i det kjapt. Ringte og sjekket senere på dage.. Bekreftelse mottatt samme kveld.

Mange takk for tilbakemeldingen, ElekTore. Jeg sendte en epost til deliveryNO@tesla.com i natt, og tok i tillegg kontakt med Tesla via chat i 10-tiden i dag. Der snakket jeg med Endre, som hjalp meg med å...endre 8)...bestillingen min til Pearl White. Etter et par timer fikk jeg epost fra BuildMy3EMEA@tesla.com med oppdatert ordrebekreftelse, og når jeg åpner appen er bilen nå blitt hvit.  :+1:
Tesla Model Y LR 2023 (est. mar-apr)
Tesla Model 3 LR 2019
Nissan Leaf 2014 ("utgående")

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA