Design/monterings feil med trunk pakning eller ikke?

Startet av Snowjoggs, tir 16. jul 2019, kl. 06:17

« forrige - neste »

Snowjoggs

Kom over denne

https://youtu.be/s3QJ4f6vHaE

Har mine tvil, etter et par år vil vel denne lippa bli sprø og begynne å frynse, for ikke å snakke om all dritten som kommer mellom den og lakken?

Kjør debatt!

Solheim

Skal sjekke min senere men tror ikke min pakning ser slik ut, Tesla har vell oppdatert denne en stund før Model 3 kom til Norge?

offpist

Jeg har selv "fikset" dette.
Det er enklere å bare trekke pakningen opp litt, for så å brette den over bakskjermen.

Kjører:
Grå 2020 Model S Long Range +
Blå 2019 Model S75D (kone bil)

Autowinder

Jeg tror leppen på pakningen skal være ned bak støtfanger og ikke ligge oppå. Sjekket tre modell 3 og ingen av disse har den oppå.
TMY 2025 LR AWD • BMW i3 2022 120ah FC

TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL INNLEVERING, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Solheim

RuneW

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

lithos

Min lå bak støtfangeren. Kjente øverst ved hjørnet, og fant at "leppa" er dobbel - lepper, faktisk! La overleppa utenpå og oppå støtfanger. Ser riktigere ut, og skulle du sett, trunk må ikke lenger smelles igjen for å gå i lås. Suksess, afaik 😁
TMY LR MIC 2022 (HF etter 4 mnd): FP "Y not?"
TM3 LR AWD 2019 HF: Black Betty - solgt
TCT DM FSD - bestilt
Peugeot iOn 2014 - solgt
Ørten elbiler med brukbar rekkevidde uten HF - avbestilt

skyfawn

Oi, pakningen på min er trykt imellom fanger og trunk og det ser ikke riktig ut. hadde en time på SC angående en dør som ikke fluktet med døren forran og jeg skrev ned på servicenote at pakningen på trunk ikke var lik høyde på rundt hele trunken. De sa på SC at dette ikke kunne justeres og at det var vanlig på de fleste Model 3.. Jeg får ta å vippe ut den lippen på pakningen selv ser det ut som :P

Xwarf

På min er hele pakningen på innsiden slik som på siste bildet.
Hvor sikre er dere på at det er feil?

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA