Hvordan modifisere amerikansk android carwings app til å virke i norge

Startet av gyathaar, mandag 23. januar 2012, klokken 14:38

« forrige - neste »

Lynet

Da har endelig Nissan fått ut fingeren og lagt ut original Carwings for Android i dag  ;D
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Tomy

Jeg kan ikke se noe fremskritt her. Vi som har fått den "hjemmelagde" versjonen til å virke kan fortsette med den, for jeg fikk bare opp engelsk versjon her, og dermed ingen norske tlf.nr. Ved å trykke på "Call customer service" kom jeg til Norgestaxi (-det er kanskje like greit hvis du står i veikanten med motorstopp).
Nissan Leaf levert 17.02.2012

Lynet

Samme her, det sto på Pay butikk at den også var på Norsk! Men jeg finner ikke noe som ligner på Norsk.

Nei de to andre NORSKE utgavene vi har er mye bedre  ;D
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

gyathaar

Ser denne versjonen virker på ice cream sandwich ... men den mangler mulighet for å sette timer på varmeapparatet...

Kanskje jeg skal ta en titt i helga og se om jeg greier å få lagt inn ICS støtten inn i den amerikanske appen :P

Rasmus.B

Det hadde vært helt rått. Jeg har latt være å oppdatere til ICS bare pga. Carwings.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

BE

En oppdatering på den offisielle europeiske versjonen er at oppstart og pålogging tar 4-5 sekunder, til sammenligning bruker jeg gjerne 25-40 sekunder når jeg logger på den modifiserte utgaven.

Mulighet til å stille inn tidsuret mangler på den europeiske utgaven, mens dette fungerer bra på den modifiserte, derfor kommer jeg nok til å benytte meg av begge utgavene.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

erikf

Kjører carwings på ICS og det fungerer nesten helt ok. Appen kresjer etter oppdatering, men bare å starte appen igjen, så er dataene oppdaterte.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: gyathaar på fredag 20. april 2012, klokken 13:38
Ser denne versjonen virker på ice cream sandwich ... men den mangler mulighet for å sette timer på varmeapparatet...

Kanskje jeg skal ta en titt i helga og se om jeg greier å få lagt inn ICS støtten inn i den amerikanske appen :P

Er det noe håp om å få den modifiserte appe'en på ICS?

Rekkevidde WLTP+EPA+"reell"
Lanseringskalender og tekniske data elbil

Eier: Enyaq 85X - after Elon went crazy
Eid: TMY, e-Soul, TM3, e-Niro, Kona, Soul EV, TMS, Leaf + 17 ICE

corvy

Hei, vil bare dele at jeg fant Leaf Carwings i Play Store i dag og den fungerer på ICS. Tidligere versjoner har ikke fungert eller kommet i søkeresultatene. (Oppdaget dette grunnet open wings sluttet å fungere ....)

:D

Sorry hvis dette er old news!
Tesla Model S85, 2013 (10.12.2013)
Nissan Leaf, hvit 2012 modell (09.06.2012)

"hel-elektrisk familie med slekt på vestlandet ... det går fint!"

kenmyhre

Jeg får ikke lasta ned carwings fra google play.. står at jeg ikke har noen enheter som er kompatible, wtf?!

Kryten

Rød LEAF hentet 30.6.2012  - EL 17307

ELM327 med bryter for CAR-CAN til EV-CAN

Haavard

Lasta den nettopp ned og den virker fint på min Samsung Galaxy Nexus :)

Einaste som irriterer litt er at den ikkje kan stillast til metric system, ikkje enda i allefall...
Tesla Model S 85 (2014) Tesla Model X LR Raven (2019)
Nissan Leaf (2012) Nissan E-NV200 (2014)

Finnøy (Arne Johan Larsen)

En stund siden Europerisk utgave av Carwings for Android ble tilgjengelig, men Nissan har gjort minimalt her. I forhold til IOS utgaven har de ikke giddet å oversette til norsk, i forhold til IOS og amerikansk Android utgave har de ikke giddet å ta med timer funksjon AC osv.

Hvor er Nissan Nordic i forhold til dette? Hvis en tredjedel av alle Leafer i Europa blir solgt i Norge og det er flere Android enn IOS brukere så burde Nissan Nordic sørget for at de norske Leaf kjøperne ble prioritert en liten smule....

Rekkevidde WLTP+EPA+"reell"
Lanseringskalender og tekniske data elbil

Eier: Enyaq 85X - after Elon went crazy
Eid: TMY, e-Soul, TM3, e-Niro, Kona, Soul EV, TMS, Leaf + 17 ICE

corvy

Enug i det. Jeg også fikk beskjed om at den ikke var kompatibel før, nå er noe endret og jeg kan endelig installere :) En skikkelig oppdatering og litt fokus på droid brukerne er på tide!
Tesla Model S85, 2013 (10.12.2013)
Nissan Leaf, hvit 2012 modell (09.06.2012)

"hel-elektrisk familie med slekt på vestlandet ... det går fint!"

unak

Finnes det en Android gratis-app idag som kan brukes til å tidsinstille varmeapparatet med?
For Samsung s3.

Unak

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Nissan Leaf (svart)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA