Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Outlander PHEV 2020

Startet av nilsos, søndag 30. juni 2019, klokken 15:00

« forrige - neste »

nilsos

Hei
Noen som har noe info om denne? Har sett noen notater om at Rockford Fosgate er ute, litt større skjerm med høyere oppløsning, regulerbar korsryggstøtte. Småting, men riktige etter min mening. Noen som vet?

Knerno

Skrev under kontrakt for noen dager siden, uten at jeg har alle spec  ::) Så blir spennende å se.

Eneste jeg kan bekrefte (av info jeg har fått så langt) er 8" skjerm og regulerbar støtte til korsrygg. Selger var veldig vag(pun not intended)  siden det kun er intern info som er tilgjengelig enda.

Etter hva jeg har sett av videoer fra andre kommende modeller fra Mitsubishi har det fortsatt stått Rockford på systemet, men kan jo selvfølgelig være for andre marked.

Venter spent på første el/hybridbil:
2020 mod Outlander PHEV Instyle+

nilsos

Er der selv, at kontrakten er skrevet, leasing av en Instyle+. Jeg er litt kresen på lyd, og det jeg har hørt av Rockford-anlegget er direkte trasig, så at det erstattes og subwooferen går ut er bare fint. Har sett et skriv der det står at det erstattes av et Mitsubishi Power-anlegg på 510 W, og større høyttalere i dørene. Det skjer vel ikke så mye på denne oppdateringen med andre ord. Fin bil, da.
Går  fra en Audi A3 e-tron, så det blir noe helt annet. Vi trenger litt større bil. Rekkevidde på el er vel heller ikke endret da, men med 22 km kjøring om dag til/fra arbeid er det perfekt for oss.
Gleder meg, og håper det blir bra. Slik sett greit med leasing. :)

Knerno

Hmm. Jeg går fra en nissan qashqai, og selv om lyden har vært grei har det hendt at jeg har savnet en sub faktisk, så for min del håper jeg ikke det stemmer ;)

Ser de fortsatte kampanjen til 7.7, så blir nok ikke noe mer info før etter det. Vi får vente i spenning litt til.
Venter spent på første el/hybridbil:
2020 mod Outlander PHEV Instyle+

nilsos

Hei igjen.

Da fikk jeg tilsendt brosjyre på 2020-modellen. Og ryktene stemte. Så og si ingen forskjell fra 2019-modellen, bare de nevnte her, så vidt jeg kan bedømme. De kaller lydsystemet i Instyle + og S-edition "Premium Sound", så det blir sikkert bra.  :D Ser det som positivt å slippe subwoofer så lenge den ikke gjør ting riktig.  :+1:

Sørget for å få med lastgitter i avtalen. Greit for sikkerheta.

Da er det bare å vente på bilen, da. Muligens i løpet av måneden, men det avhenger jo av når skipet kommer til Drammen.

Mvh Nils

Knerno

Sant nok.
Var innom en annen forhandler i dag, så fikk det bekreftet jeg også. Var justert ned litt i watt, men det var det han visste. Blir sikkert greit. Ikke akkurat et av hovedargumentene for bilen  :laugh:

Jeg fikk beskjed om ca midten av august, men det var med litt margin. Time will show.

Hvis du fikk det på mail, kan du sende videre til meg?
Venter spent på første el/hybridbil:
2020 mod Outlander PHEV Instyle+

moby666

Skjønner ikke hvorfor dere orker å styre med denne bilen i 2019. Ok, den var grei i 2014, men nå finnes det fullverdige elbiler som overgår Outlander på alle punkter. Hadde selv denne bilen i 2015/2016, men allerede da følte jeg at bilen var utdatert. Anbefaler alle å teste en elektrisk bil før dere bestemmer dere for en "ny" outlander. Test feks etron, i-pace eller TM3.

nilsos

Du kan så si, men det er jo kan hende flere som vil ha noe å si.  ;) Vi leaser, og jeg tenker at vi nå kjører denne i 3 år, og da har det nok skjedd en del på mange fronter. Det skjedde mye med Outlander PHEV 2019-modell, og nå på 20-modellen er det småting på plussida igjen. Men bevares, det er mye spennende på gang både når det gjelder rene el-biler og ladbare hybrider. Men vi må ha bil nå, og da krysser jeg fingra for at en Outlander gjør en bra jobb de neste tre åra.  :+1:

E

Sitat fra: moby666 på søndag 14. juli 2019, klokken 13:33
Skjønner ikke hvorfor dere orker å styre med denne bilen i 2019. Ok, den var grei i 2014, men nå finnes det fullverdige elbiler som overgår Outlander på alle punkter. Hadde selv denne bilen i 2015/2016, men allerede da følte jeg at bilen var utdatert. Anbefaler alle å teste en elektrisk bil før dere bestemmer dere for en "ny" outlander. Test feks etron, i-pace eller TM3.
På en måte er jeg enig i at 2018 modell var slik den burde vært fra start og med 2019 fikk de økt til "OK" batteri og løst endel småplukk.
Skulle gjerne hatt 2 elbiler, men desverre er utvalget for lite. Model3 er jo en helt annen biltype, Ipace litt liten og e-tron hinsides dyr (ser ut som om de har lært og at e-tron 50 er mer fornuftig priset). Så uten å vinne i lotto eller godta mange kompromisser er jeg enig i at dette var beste kjøp hvis man ville ha stor bil og ikke bruke rundt 500K på bil og ikke nærmere millionen. Vi kjører ren el i det daglige med unntak av langturer eller når det er ordentlig kaldt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA