Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Har medfølgende type2 kabel knapp?

Startet av Hrklev, onsdag 26. juni 2019, klokken 11:15

« forrige - neste »

Hrklev

Heisann. De var tomme for type2 kabler da jeg hentet bilen min, men sa de skulle ettersende denne. Har en ecolite stasjon hjemme, og lurer altså på om det er sånn knapp som man kan åpne luka og låse opp med på den kabelen? Vil jo gjerne ha det for enkelthetens skyld på kabelen jeg kommer til å bruke hver dag. Litt tungvint å logge inn i appen hver gang jeg skal ut og kjøre og den er plugga i.

VikingWithWings

11.mars -19 TM3P Deep Blue Metallic
EAP -> FSD | HW2.5 -> HW3.0 | FW2022.40.4.1

Hrklev

Ok, takker for svar. Får handle inn en annen kabel, da.

RuneW

Jeg kjøpte en slik:

https://www.evchargeking.com/en/t2-tesla-charging-cable-3-phase-32a?attributes=%5b%5b10%2c2%2c10%2c42%5d%5d

Muligens ikke det billigste kjøpet (med mindre man henter den i Sverige som jeg gjorde), men knappen fungerer bra...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Hrklev

Nice. Får se hva jeg gjør når jeg har hatt bilen i noen uker. Blir det et irritasjonsmoment å måtte åpne appen hele tiden så blir det nok en sånn kabel, selv om jeg allerede har nok type 2 kabler...

Ser at det muligens går an å lage en snarvei på telefonen med tasker e.l., så slipper man ihvertfall å åpne appen, finne riktig meny, og riktig knapp å trykke på...? Tips og triks mottas :) Må lese meg litt opp, er mye nytt å lære for en som er helt ny på Tesla :)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA