TM3 LR RWD - Stoppet produksjon?

Startet av Toalmar, fredag 14. juni 2019, klokken 20:10

« forrige - neste »

Toalmar

Ser at på det Svenske Tesla forumet har noen funnet en side hvor det sies at Tesla model 3 i LR med bakhjulstrekk ikke produseres mer

http://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=51&t=16642&p=340728&sid=a2887475d3ea9174b64349c4d2a248b1#p340728
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Lars90

Jeg var og snakket med en selger om inventory lr rwd og han sa ihvertfall at det ikke gikk å bestille nye lr rwd lenger.

Jorgen Bjerke

Jeg har bestilt RWD. Ikke fått verke FI, VIN eller estimert dato. Betyr det at bilen min ikke er produsert ennå, og dermed aldri vil bli det heller?

Sent from my iPhone using Tapatalk

123kris

Sitat fra: Jorgen Bjerke på lørdag 15. juni 2019, klokken 15:08
Jeg har bestilt RWD. Ikke fått verke FI, VIN eller estimert dato. Betyr det at bilen min ikke er produsert ennå, og dermed aldri vil bli det heller?

Hvilken farge? Med eller uten krok? Det er noen få rwd inventory biler igjen. Hvis en av de matcher det du har bestilt hadde jeg slått til på en sånn, da har du bil i juni.
2024 - TMY LR
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

Jorgen Bjerke

Sitat fra: 123kris på lørdag 15. juni 2019, klokken 15:27

Hvilken farge? Med eller uten krok? Det er noen få rwd inventory biler igjen. Hvis en av de matcher det du har bestilt hadde jeg slått til på en sånn, da har du bil i juni.

Har gått ganske grundig gjennom inventory-bilene. Ingen matcher mine viktigste ønsker: FSD, tilhengerkrok, LR (kan til nød godta AWD), sort eller MSM.

krister461

Jorgen Bjerke

Ja, til ågerpris

Jorgen Bjerke

Men er det ikke slik at range, lyd og AP/FSD kun er en softwarebegrensning? Burde det ikke da være mulig å kjøpe feks en SR+ uten FSD, og så be om å slå på ting? Bilen er tross alt bestilt til en gitt pris.

Daniel_0007

Sitat fra: Jorgen Bjerke på lørdag 15. juni 2019, klokken 20:48
Men er det ikke slik at range, lyd og AP/FSD kun er en softwarebegrensning? Burde det ikke da være mulig å kjøpe feks en SR+ uten FSD, og så be om å slå på ting? Bilen er tross alt bestilt til en gitt pris.

ikke range, batteripaken er mindre og på lyd mangler subwoffer og kan være noen høytalere som ikke er kablet opp evt fysisk mangler.
Model 3 2019 LR Rwd

Toalmar

Vil tro du får bilen din, men er du i tvil ring Delivery og hør med dem.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

krister461

dashMani

Lots of new TM3 LR RWD cars are available for sale on Tesla inventory now. Great price and range (600km)!

https://www.tesla.com/no_NO/inventory/new/m3?arrangeby=plh&zip=1366&range=0

valgrind

SMO_1

Noen som har fått bekreftet dette fra Tesla i dag? Ønsker LR RWD hvit+hvitt og finner ikke denne som inventory.
e-Golf
TMY bestilt 15.03.19

Jorgen Bjerke

Ringte delivery i dag. 1,5t venting i kø. Jeg har verken fått VIN, FI eller estimert dato. Han kunne ikke finne ut hvor bilen var i løypa eller om den i det hele tatt er produsert. Han sa at VIN blir koblet mot kjøper når den kommer til Europa, ikke nødvendigvis på fabrikken.

Hvis bilen ikke kan leveres, får jeg en telefon fra Tesla, sa han. Alt håp er fortsatt ikke ute.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA