Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Toyota med storsatsing på elbil

Startet av Electric cars in Norway, torsdag 13. juni 2019, klokken 07:20

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Kommer med ti elbil­modeller på kort tid
Som vi har annonsert tidligere, har Toyota svært ambisiøse prosjekter som er klare til å settes ut i livet. Og nå er de første elbilene klare.

Denne nyheten er 21 timer gammel.

Bør ikke Toyota også snart få sitt eget delforum?

  https://www.dinside.no/motor/kommer-med-ti-elbilmodeller-pa-kort-tid/71177779

Troald

Antagelig for tidlig med eget delforum. Fortsatt mye prat selv om de flytter sine mål 5 år frem i tid. Skal følge spent med på OL neste år - om faststoffbatteriet blir presentert eller ikke.
Renault Zoe ZE40 Life mars 2017
Nissan Leaf 40 LE april 2018

arthur

I min naivitet så tar jeg hva Toyota selv opplyser som "god fisk", men time will tell.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

dundun

Sitat fra: arthur på torsdag 13. juni 2019, klokken 08:08
I min naivitet så tar jeg hva Toyota selv opplyser som "god fisk", men time will tell.

Sånn som da de sa at «hydrogen er fremtiden så vi satser ikke på batteribiler?» ;)
2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld

Counterpointer

Det de har presentert nå kunne jeg ja gjort i Photoshop på en dag.
Veldig langt under pari i forhold til hva en må forvente av en av verdens største bilprodusenter.
De ligger sykt langt etter og har ikke hatt lyst til å bevege seg. Lenge til de trenger noe delforum!

Når de presenterer en sikkelig model med spesifikasjoner og lanseringsdato da kan vi snakke om seriøsitet. Dette de gjør nå virker bare desperat.

Electric cars in Norway

Sitat fra: Troald på torsdag 13. juni 2019, klokken 07:58
Antagelig for tidlig med eget delforum. Fortsatt mye prat selv om de flytter sine mål 5 år frem i tid. Skal følge spent med på OL neste år - om faststoffbatteriet blir presentert eller ikke.

Troald, kan jeg si jeg er uenig he he :+1: ;) men det er bare meg det. Jeg håper de gønner på med elbiler som unga sier  ;D :angel: jeg har tross alt eid 4 biler fra de så jeg er inhabil kansje he he :D :(

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA