Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hente ut ny Tesla uten klargjøring

Startet av 2rgeir, torsdag 13. juni 2019, klokken 22:16

« forrige - neste »

2rgeir

Kort oppsummert.

Bestilte Tesla model X i Mars. Da stod det levering i Mai.
Fikk beskjed for noen dager siden at bilen kan hentes 18.juni
Nå idag fikk jeg ny beskjed om at bilen ikke vil være klar for henting før 29.juni.
Vi hadde planlagt bilferie den 28.juni ...

Har noen fått hentet ut en Tesla uten at den har vært i gjennom ritualet klargjøring?


Larmod3

Om de i det hele tatt godtar dette ville jeg regnet med at de da prøver å fraskrive seg ansvar for skader som burde vært oppdaget under klargjøring/kontroll, og at du vil få mer motvilje til å få ting dekket på garanti skulle det være noe med med bilen etter levering.
TM3 LR AWD
Bærum

geear

Ta kontakt med de og forklar problemet?

Og ja, jeg vet det har blitt levert ut bilen uten at de har fjernet plast og vokset bil, for å få bilen levert på plan direkte til klargjører (for keramisk coating), men det er sikkert andre ting de også skal gjøre, som montere skiltholdere og skilt, registreringsprosess, softwareoppdatering, opplading, kvalitetskontroll..

2rgeir

Jeg var innom delivery idag.
De sliter med datasystemer så de får ikke registrert bilen påstår de.

Jeg ønsker at de utfører minst mulig arbeid på bilen. Erfaringsmessig så gjør de ting bare vondt verre.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA